  • 181. Data: 2016-04-25 20:56:12
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 25.04.2016 10:28, sirapacz wrote:

    > zawsze jakieś to szanse są. wszak tyle kasy rzucone na rynek powinno
    > pobudzić gospodarkę a i tak wróci w podatkach część.

    E tam. Jakby to działało, to by nie było problemu z ZUSem i cała zabawa
    byłaby zbędna - dajesz emerytom i pobudzasz gospodarkę - przecież tych
    pieniędzy nie zjedzą:P To (czasem) działa, jak rząd pompuje kasę na
    realne inwestycje - wojna, autostrady, piramidy, (byle nie finansowe;),
    od biedy lotniska w Modlinach, bo w Radomiach już niekoniecznie.

    Shrek

  • 182. Data: 2016-04-25 20:56:23
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Podpowie ktoś? Mam zaćmienie :-)

    a moze strescisz o co chodzi w telefgraficznym?

  • 183. Data: 2016-04-25 20:58:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "sirapacz"

    > Ale po co nam te dzieci ?

    pytasz poważnie? nie wiesz po co społeczeństwu są dzieci?
    ---
    Ty nie wiesz :-)

    > ---
    > Chcesz żyć kosztem moich dzieci ?
    taki mam plan, choć oszczędzam na swoją emeryturę bo nie wierzę w to, ze
    dadzą radę zapracować na mnie.
    ---
    A nie mówiłem ?

  • 184. Data: 2016-04-25 20:59:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 25.04.2016 20:12, re wrote:

    > I o to chodzi. Zasadniczo nie byłoby specjalnie problemu gdyby Polska
    > miała powiedzmy 10 milionów obywateli. Tak maja kraje skandynawskie i
    > całkiem dobrze sobie radzą. Problemem będzie jak Polska będzie miała 10
    > milionów emerytów - po prostu ktoś musi pracować na emerytury - tak jest
    > ten system stworzony i mrzonki o zbieraniu kapitału na starość poszły w
    > pizdu ...
    > ---
    > Jak zmusisz przyszłe pokolenia do łożenia na emerytów ?

    Tak samo jak teraz - ustawą.

    Shrek

  • 185. Data: 2016-04-25 20:59:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-25 o 19:54, re pisze:
    > Ale, że wszystkie moje posiadłości mam nazywać gospodarstwem i coś to
    > zmieni w temacie ich liczebności ?

    Jesteś bogaty to stać Cię na płacenie za każdy licznik.
    Wszak żyjemy w socjalizmie i obwiązuje nawet stawka podatkowa
    progresywna więc przestań jęczeć :-)

  • 186. Data: 2016-04-25 21:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Dla wszystkich wyrzucenie połowy reklam byłoby zbawienne. I dla
    > nadawców, i dla reklamodawców, i dla odbiorców.
    >
    > Ale... Tak się nie dzieje. Dlaczego?
    > I z tym pytaniem zachęcam do wyłączenia tv i chwili zadumy w wygodnym
    > fotelu :-)

    Jest tylko jeden problem: idz do apteki po tym, jak jakas firma wprowadza
    powiedzmy nowy magnez i posłuchaj ludu... Zobaczysz ile nagle przychodzi
    osób pytac o ten nowy, lepszy magnez...
    Ktos jednak oglada...

  • 188. Data: 2016-04-25 21:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Bo to jest pisane na kolanie i w Sejmie wyprostują to co trzeba.
    > Zdziwiony jesteś. Wszyscy tak robią :-)

    Zauwazyłes zdziwienie w mojej wypowiedzi?

  • 187. Data: 2016-04-25 21:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Zazwyczaj się przełącza na kanał w którym reklam akurat nie ma albo
    > oduszcza i przechodzi na muzykę czy coś innego albo stosuje PVR.
    > Możliwości jest wiele.
    > Faktem jest że reklamy idą w próżnie w stopniu większym niż nam się do
    > tej pory wydawało.
    > Ja się dziwię że marketingowcy nie dostrzegają 50% ubytku odbiorców
    > reklamy. Pewnie napiszesz że wietrzę spisek coś pewnie o oszołomstwie
    > albo coś tam...

    Spisek? Absolutnie.
    Po prostu to nie jest problem marketingowców. To jest problem tych, co
    płaca za reklame i to oni powinni dostrzec problem.

  • 190. Data: 2016-04-25 21:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Zachęcam jednak abyś dla równowagi psychicznej porzucił tvnowską
    > propagandę i rozejrzał się trochę. Możesz się zdziwić. Świat może
    > nagle runąć.
    > Ale nie moja rolą jest uzdrawianie zaślepionych lemingów. ;-)

    A cos merytorycznie do mojej wypowiedzi chciałbys dodac?

  • 191. Data: 2016-04-25 21:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik robot a...@o...pl ...

    > Musisz się przyzwyczaić do tego, że psychika człowieka ma bardzo wiele
    > dziwnych właściwości.
    > Ale na szczęście nie ma w tym nic złego! :)

    Przyzwyczaic sie to jedno. Ale uwazac, ze to dziwne to juz zupełnie coś
    innego :)