eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyopłata audiowizualnaRe: opłata audiowizualna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: opłata audiowizualna
    Date: Mon, 25 Apr 2016 19:00:15 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 19
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <nfddvg$da8$1@node1.news.atman.pl> <nfdti1$mam$1@dont-email.me>
    <nfe3vd$4j6$1@node1.news.atman.pl>
    <73213jp4q0mh$.19mgqd5baeqh9.dlg@40tude.net>
    <571c6a75$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nfid5g$4de$4@gioia.aioe.org> <571cbceb$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <571cf363$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <571d4b54$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1461610815 14405 79.173.35.225 (25 Apr 2016 19:00:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Apr 2016 19:00:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581077
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik z ...@...pl ...

    >> Nie, reklamy sa po to zeby zarobic na funkcjonowanie radia.
    >> Mowisz, ze blok reklam sprawia, ze ogladalnosc spada o 50%? No to 50%
    >> zostaje. A te drugie 50% przełącza sie na inny kanał i tam tez sa
    >> reklamy...
    >>
    > Zazwyczaj się przełącza na kanał w którym reklam akurat nie ma albo
    > oduszcza i przechodzi na muzykę czy coś innego albo stosuje PVR.
    > Możliwości jest wiele.
    > Faktem jest że reklamy idą w próżnie w stopniu większym niż nam się do
    > tej pory wydawało.
    > Ja się dziwię że marketingowcy nie dostrzegają 50% ubytku odbiorców
    > reklamy. Pewnie napiszesz że wietrzę spisek coś pewnie o oszołomstwie
    > albo coś tam...

    Spisek? Absolutnie.
    Po prostu to nie jest problem marketingowców. To jest problem tych, co
    płaca za reklame i to oni powinni dostrzec problem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: