  • Data: 2016-04-25 22:26:19
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-04-25 17:54, z wrote:

    > Każda komórka mi mówi że za garaż nie będziesz płacił.
    > Jestem za to zdumiony jak walczysz o te kilka złotych miesięcznie :-)

    nie walczy tylko głupek (jeśli do czegoś doszedłeś swoja pracą tym
    bardziej będziesz tego bronił i nie będzie Ci obojętne te parę groszy
    wyrzuconych to tu to tam).
    Jak nie będziesz walczył o swoje, to Cię zlicytują podatkami - takie
    czasy. Dziwisz się, że ludzie uciekają od kolejnyh danin na państwo
    (zaszytych w nowym podatku czy 'abonamencie' ?
    Każdy się czuje dymany - podaytków coraz więcej - niedługo będziesz
    tylko robił na te podatki.