  • Data: 2016-04-25 10:23:44
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-25 o 10:19, miumiu pisze:
    > Użytkownik "Witak" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja nie mam telewizora ani radia od kilkunastu lat. i nie mam najmniejszej
    > potrzeby zeby trzymac wyswietlacz raklam w domu. pewnie dla wielu to nie do
    > pojęcia. to najwieksze skurwysynstwo pislamistów, ze nie dosc ze nie mam i
    > nie mam zamiaru uzywac telewizora ani radia to jeszcze mam placic "oplate".
    > Skurwysyny, oby raka dostali ci zasrancy ktorzy podpisali tą złodziejską
    > ustawę.

    Ale te wszystkie niby logiczne argumenty "że nie mam" są chybione. Nie
    ważne, czy oglądasz, opłata nie jest "za oglądanie", tylko "na to, aby
    narodowa telewizja była" i opłata jest ponoszona co do zasady przez
    wszystkich obywateli (wszystkie gospodarstwa domowe).

    Można oczywiście dyskutować o tym, czy taka telewizja jest potrzebna
    (imho nie, i przykład USA pokazuje, że jest to nawet wykonalne), jednak
    jakimś dziwnym trafem wszyscy przeciwnicy tej opłaty używają tylko
    takich miałkich argumentów jak "nie oglądam". W rzeczywistości wielu
    rzeczy "nie robisz", na co idą twoje podatki.

    --
    Liwiusz