eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyopłata audiowizualnaRe: opłata audiowizualna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!news.
    roellig-ltd.de!open-news-network.org!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me
    .highwinds-media.com!peer01.am1!peering.am1!peer03.fr7!news.highwinds-media.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: opłata audiowizualna
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <nfddvg$da8$1@node1.news.atman.pl> <nfdti1$mam$1@dont-email.me>
    <nfe3vd$4j6$1@node1.news.atman.pl>
    <73213jp4q0mh$.19mgqd5baeqh9.dlg@40tude.net>
    <571c6a75$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nfid5g$4de$4@gioia.aioe.org> <571cbceb$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <571cf363$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 25 Apr 2016 00:40:20 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.2
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 40
    Message-ID: <571d4b54$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-64-19-126.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1461537620 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22840 89.64.19.126:8536
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 587480123
    X-Received-Bytes: 2713
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2580996
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-04-24 o 22:00, Budzik pisze:
    > To nagrywaj. I ogladaj potem.
    > Zamiast radia słuchaj jakiegos internetowego, bez reklam :)

    to mnie nie zadowala bo chcę być na czasie :-)

    >
    >> Może być jedno wytłumaczenie takiego burdelu:
    >> Reklamy są po to żeby robić koszty, przelewać kasę, unikać podatków.
    >>
    >> A to już zaczyna być grubo i pachnie spotkaniem z Urzędem Skarbowym
    >> :-)
    >
    > Nie, reklamy sa po to zeby zarobic na funkcjonowanie radia.
    > Mowisz, ze blok reklam sprawia, ze ogladalnosc spada o 50%? No to 50%
    > zostaje. A te drugie 50% przełącza sie na inny kanał i tam tez sa
    > reklamy...
    >
    Zazwyczaj się przełącza na kanał w którym reklam akurat nie ma albo
    oduszcza i przechodzi na muzykę czy coś innego albo stosuje PVR.
    Możliwości jest wiele.
    Faktem jest że reklamy idą w próżnie w stopniu większym niż nam się do
    tej pory wydawało.
    Ja się dziwię że marketingowcy nie dostrzegają 50% ubytku odbiorców reklamy.
    Pewnie napiszesz że wietrzę spisek coś pewnie o oszołomstwie albo coś tam...

    Dla wszystkich wyrzucenie połowy reklam byłoby zbawienne. I dla
    nadawców, i dla reklamodawców, i dla odbiorców.

    Ale... Tak się nie dzieje. Dlaczego?
    I z tym pytaniem zachęcam do wyłączenia tv i chwili zadumy w wygodnym
    fotelu :-)

    z






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: