    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: opłata audiowizualna
    Date: Sun, 24 Apr 2016 12:31:03 +0200

    Użytkownik "Budzik"

    Ogólnie imo lepszy jest ten zaproponowany system ze pąłci kazdy niz system
    ze sciaga poczta, ze jest mnostwo wyłączen etc. Oczywiście lepszy byłby
    taki, gdzie nie multiplikuje sie podatków, tylko sciaga sie jeden i z niego
    rzadzi. Ale skoro sie 20 mld rocznie wydało lekką raczką to teraz trzeba
    dłubać.
    ---
    Ale to nie jest podatek od czegoś tylko opłata za coś.

    Problem jest troche inny - po co media narodowe, skoro ogladalnosc TVP1 i
    TVP2 leci na łeb na szyje? Ja nie pamietam kiedy ostatni raz ogladałem to
    cos...
    ---
    To jakiś dziwny jesteś. Normalna telewizja rozrywkowa na dodatek z
    ograniczoną aktywnością reklamową. Problem jest w tym, że te reklamy jednak
    są i z nich się ta telewizja utrzymuje. W efekcie nie pełni takiej roli,
    która usprawiedliwiałaby finansowanie z pieniędzy podatków a nawet gdyby
    taką pełniła to pieniądze na jej funkcjonowanie powinny pochodzić z podatków
    powszechnych a nie opłat.