  • Data: 2012-12-30 13:39:31
    Temat: Re: opcja "wyłącz ładowanie baterii" Win8 [OT]
    Od: Tomek <n...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 06:44:16 -0800 (PST), Kuzan napisał(a):

    > Widzę Panowie, że na dobre rozgorzała się dyskusja nt. baterii,
    > a ja tymczasem chciałem poinformować, iż sterownik "Dell Inspiron
    > N5110 Notebook QuickSet Utility A02" to program, który rozwiązał
    > opisywany przeze mnie problem !

    Mam problem z wyłączeniem ładowania bateri w dellu vostro 2520 -
    w win7 w aplikacji zarządzania zasilaniem zawartość całej zakładki
    umożliwiającej włączenie tej opcji jest niedostępna - wyszarzona. W
    instrukcji użytkownika jest opisana opcja wyłączenia ładowania z poziomu
    biosu - ale w setupie w "advanced" tej jednej opcji brakuje.
    Czy ktoś z vostro 2520 może potwierdzić?