  • Data: 2010-08-02 07:36:08
    Temat: Re: opakowanie na czujnik
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:i33teg$2k4$1@news.onet.pl...
    > - żeby woda nie zrobiła zwarć - albo obudowa z uszczelkami albo zalać
    > czymś - z najtańszych i najprostszych to świeczki z marketu, żywica
    > akrylowa/epoksydowa wytrzymalsza

    Parę(naście) lat temu zrobiłem termostat i szklany termistor zalałem
    Epidianem (chyba 5)
    Czujnik oczywiście cały czas zanurzony. Woda mogła być nieco zanieczyszczona
    chemikaliami foto,
    i po 3 tygodniach przestawał działać. W końcu jakoś udało mi się zredukować
    korozyjne działanie na końcówki
    Ale ciągle uważałem że Epidian sam koroduje miedziane końcówki NTC
    Z wypowiedzi (doświadczeń) wynika, że destrukcyjne działanie ma "coś
    innego".

    Artur(m)