  • 51. Data: 2009-02-23 06:28:45
    Temat: Re: omnia a HTC HD
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    .. pisze:
    > "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message

    > Zwazywszy, ze Xperia jest calkowicie zaprojektowana przez HTC to moze byc
    > niezla....

    Tiaaa oczywiscie fajni ci betoniarze od nokii i HTC sa. Jak problem to
    wiadomo SE jak cos dobrego to d;atego ze HTC lub Nokia ehhh

    > A diamond ni jak sie nie ma do HD....Ja uwazam, ze HTC Touch HD to jest
    > najlepszy obecnie telefon na rynku....

    W sensie funkcjonalnosci moze ale ... co z tego jak wielka ceglowka

    > Problem tylko, ze w wolnym handlu praktycznie niemozliwe go kupic ponizej
    > 2000-2200zl....A z oficjalnych dystrybucji nawet powyzej 2500zl...To troche
    > duzo jak za ciagle telefon....

    Phii Nokia N97 bedzie po 3kzl zaklad ?

  • 52. Data: 2009-02-23 06:30:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    a402 pisze:

    > iphona, a
    > >

    > I znowu zapytam miales to w rece?
    > Tak sie sklada, że mamy w domu omnie (w serwisie) iphona i n958GB.
    > W czym wg Ciebie iphon bije na łeb omnie? Nawigacją ktorej wcale! ale
    > to wcale nie ma? Bluetoothem ktorego to właśnie nie ma? Skypem ktorego
    > nie zainstalujesz? No prosze odpowiedz czym. Ładniejszym i wiekszym
    > wyswietlaczem? Tak ma ładniejszy i wiekszy wyswietlacz, ktory to akurat
    > przydał by sie do nawigacji ktorej iphone nie ma.

    Skypa a co to za odpustowa zabaweczka dla biedakow ?
    Nawigacja w telefonie wow a do Gdanska starczy bateria nie ... o co za
    wpadka ?

    Bo da sie go uzywac :)

  • 53. Data: 2009-02-23 06:34:01
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Jako narzedzie do czego ?

    Jako telefono-multimedialny osobisty notatnik na sprawy blache i wazne.

    > Ma to jakis pakiet Officepodobny ?

    Sadomaso ... a wystarczy kupic sobie netbooka za 699zł bijacy ergonomia
    autonomia takie HTC za 2,5kzl

    > Mozna tym po blutucie :) poprzerzucac jakies pliki na inny telefon,
    > kompa czy tez odwrotnie ?

    Zasadniczo osobistych rzeczy z "multimedialnego wlasnego notatnika" sie
    nie wysyla prawda ? Iphona nie sluzy do pracy i przerabiania arkuszy
    excella tak poprostu.

  • 54. Data: 2009-02-23 06:41:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Tu masz rację iPhone to całkiem inny telefon.
    > To jest typowy gadżet-zabawka dla ludzi, którzy lubią ładne i kolorowe
    > zabawki.

    Bzdura iPhona jest fajnym telefonem, to WMy sa bradzlomatami
    technologicznymi dla pryszczatych studentow ktorzy brandzluja sie
    iloscia fps w filmie HD i ROMami z XDA

    > Ci, którzy potrzebują sprzętu do pracy wybierają inne telefony.

    Do pracy nie sluzy telefon. Obrabianie arkuszy excella na WM to taki
    zabawny zarcik sadomaso.

    > Co zaś się tyczy wiedzy na temat iPhona to ludzie, którzy to kupują nie
    > wiedzą co kupują i później są zawiedzeni.

    A to chyba ci co nie wiedza.

    > Nie wiedzą, że z bluetooth nie da się korzystać, bo są przekonani, że działa
    > tak samo jak we wszystkich innych trelefonach. Niestety nie wiedzą, że mapy
    > to tylko demo. Są po prostu "nabijani w butelkę" przez marketing.

    A wystaczylo przeczytac. Mapy na iphonie jednak dzialaja normalnie.
    Tylko nie pisz ze kradziona automapa lepsza. Kradziona oczywiscie bo
    cena tej automapy wystarcza na rok jezdzenia z googlemaps :)

    > Jeżeli chodzi o mnie także kiedyś stanąłem, przed dylematem co wybrać.
    > Wybrałem HTC TyTn II. Porównując z iPhone uważam, że ten HTC był to dużo
    > lepszy wybór dla mnie. Na dzień dobry to co dostałem wraz z tym telefonem
    > zaspakaja moje najważniejsze potrzeby. Jest moim biurem, w którym mam
    > porządny terminarz, telefon z możliwością robienia notatek i nagrywania w
    > trakcie rozmowy, office, pdf reader, internet, nawigacja. Do tego możliwość
    > doinstalowywania wielu tysięcy programów (także i całkowicie darmowych)
    > wedle potrzeb i upodobań.

    Calkiem jak iPhone :) no moze poza nawigacja ale nawigacja na lufciku to
    tez sadmomaso jak office.

    > Fakt, że grafika nie jest tak ładna jak w iPhone i takze nieco wolniej
    > pracuje, ale jakie to ma znaczenie w porównaniu z iPhone, który nie ma tego
    > co obiecuje marketing, a do normalnej pracy po prostu się nie nadaje.

    Bo iPhone nei jest do pracy, iPhona jest "multimedialnym notatnikiem" na
    swoje WLASNE JA. I niczym więcej.

    > Tak więc reasumując:
    > iPhone - dla gadżeciarzy
    > Wszystkie inne z WM dla ludzi potrzebujących narzędzia do pracy.

    Buhahaha to wlasnie WM jest dla technofilli gadzeciarzy doszukujacych
    sie pierdyliona funkcji z ktorej kazda jest NAMIASTKA tego co powinno
    byc. Przykjlady
    a) Internet w wm jest ale jak skrolowac strona to lepiej juz mi odlaic
    netbooka.
    b) office jest ale jak widze w arkuszu excella dwie kolumny i trzy
    wiersze to daj pan spokoj z taka praca.

    > Na koniec dodam, ze na WM są także darmowe programy-nakładki upadabniające
    > WM do syetemu iPhone - typowa obsługa ikonkami.

    Zamulacz bez responsywnosci to jakby przerobic WM na SciPhona :)

    > To dla tych, którzy lubią bajery :)

    Czyli jednak u WM jakas zazdrosc jest bo nakladki na iPhona
    upodoabniajacej do WM nie znalazlem

  • 55. Data: 2009-02-23 06:42:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Najciekawsze jest, że identyczne działanie tego samego przycisku w iPoo
    > nikomu nie przeszkadza :-)

    Widac dziala lepiej :)

  • 56. Data: 2009-02-23 06:44:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    a402 pisze:

    > Nabijani przez marketing?
    > Kupując iphona na prezent dla żony doskonale wiedziałem, że nie ma on
    > nawigacji (akurat w tym przypadku nawi była zbędna). Zapytałem jednak
    > sprzedawcę o nawi w tym telefonie. Odpowiedział, że iphon ma najlepszą
    > możliwą nawigację jaka obecnie istnieje. Nabijanie? Oszukiwanie.

    Phi a ja zapytalem miecia co ma Kaisera i powiedzial ze lepszegio
    telefonu nie ma na swiecie.

    > Oczywiście powiedziałem mu co o nim myśle. Tel kupiłem, miał być tylko
    > telefonem komórkowym i albumem na zdjęcia do przeglądania podczas
    > "babskich" pogaduszek i wspomnień z urlopów ....

    No widzisz ciekawe jak szbko bys dostal WM w glowe za te gowno z
    przyciskiem start ?

    > Aha, Ten świetny marketingowiec sprzedawca pracuje w salonie Ery w
    > Geancie w Katowicach.

    Phii a specjalisci w banku mowili ze zlotowka nie spadnie

  • 57. Data: 2009-02-23 06:45:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    a402 pisze:

> [...]
    > wiekszym wyswietlaczem? Tak ma ładniejszy i wiekszy wyswietlacz, ktory
    > to akurat przydał by sie do nawigacji ktorej iphone nie ma.

    Podejdz na ulicy do dowolnej osoby i kaz je wpisac kontakt wyslac SMS i
    obejrzec fotki z podrozy :) i daj jej te telefony.

    Zgadnij co wybierze ....

  • 58. Data: 2009-02-23 06:48:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "JohnyK" <j...@m...to> napisał w wiadomości

    > O :) i zapewne w tej samej cenie jak podrozujesz po Rosji czy innym
    > ciekawym kraju ?
    > Wracasz jako bankrut ?

    Nie, kupuje Manta za 200zł z wyswietlaczem wiekszym dwa razy od twojej
    Omnii i nawiguje :) Co to za pomysl nawigowac patrzac na lufcik ?

  • 59. Data: 2009-02-23 06:48:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ven pisze:

    > Heh
    > Malo Ci wiadomo. Do omni nie jest dolaczana zadna nawigacja.
    > Mozna ja doinstalowaac. Np Automapa EU (cala europa), TomTom, Garmin i
    > mnostwo innych (wiekszosc tych nawigacji pokrywa caly swiat).

    W cenie 999zl buhahaha czy ciut taniej ?

  • 60. Data: 2009-02-23 09:38:45

    > W sensie funkcjonalnosci moze ale ... co z tego jak wielka ceglowka

    Cegla? On jest co najwyzej dosc spory, bo ma ogromny wyswietlacz. Ale jest
    bardzo cienki. Porownujac do niego Nokie N96 to jest dopiero ceglowka....2x
    grubsza....

    > Phii Nokia N97 bedzie po 3kzl zaklad ?

    Ja go nie chce z tym zasyfialym Symbianem nawet za 1000zl....