  • 61. Data: 2009-02-23 20:42:10
    Temat: Re: omnia a HTC HD
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Nawigacja w telefonie wow a do Gdanska starczy bateria nie ... o co za
    > wpadka ?

    Słyszałeś o czymś takim jak ładowarki samochodowe ? :)

  • 62. Data: 2009-02-23 20:44:38
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > W cenie 999zl buhahaha czy ciut taniej ?

    Zapewne na iPhona dają za friko :)
    No właśnie dali za friko i się okazało, ze to tylko namiastka :))))

  • 63. Data: 2009-02-23 20:59:45
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Nie, kupuje Manta za 200zł z wyswietlaczem wiekszym dwa razy od twojej
    > Omnii i nawiguje :) Co to za pomysl nawigowac patrzac na lufcik ?

    Dywagacje się rozchodzą właśnie o to "coś wszystkomające", a nie upychanie
    kieszeni kolejnymi gadżetami :)
    Poza tym za 200zł to Ty możesz mieć, ale namiastkę nawigacji z Biedronki
    :)))

  • 64. Data: 2009-02-23 21:27:44
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > kieszeni kolejnymi gadżetami :)
    > Poza tym za 200zł to Ty możesz mieć, ale namiastkę nawigacji z Biedronki

    P.S.
    Poza tym ile masz pamięci w takiej nawigacji ?
    32 MB ?
    64 MB ?
    Taki HTC TyTn posiada 128MB.
    Prawie wszystkie urządzenia nawigacyjne to nic innego jak "wykastrowane" i
    zablokowane palmtopy, w których pracuje właśnie Windows Mobile :)
    Urzadzenia typu Telefon z Windows Mobile to jest palmtop z dodatkową funkcją
    telefonu.

    Tak więc argumentacja żadna.
    Ty wolisz tak, ja wolę mieć wszystko w jednym i zawsze pod ręką.

  • 65. Data: 2009-02-23 21:33:39
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Bzdura iPhona jest fajnym telefonem, to WMy sa bradzlomatami
    > technologicznymi dla pryszczatych studentow ktorzy brandzluja sie iloscia
    > fps w filmie HD i ROMami z XDA

    Dziękuję, ze mnie odmłodziłeś o 20 lat :)

    > Do pracy nie sluzy telefon. Obrabianie arkuszy excella na WM to taki
    > zabawny zarcik sadomaso.

    Wyobrażasz sobie targanie laptopa na budowę, gdzie jeszcze nie ma prądu ?
    W razie rozładowania telefonu, podłączam go na 10-15min do ładowarki
    samochodowej.

    > A to chyba ci co nie wiedza.

    Ty wiesz, ja wiem, ale jest wielu, którzy są zawiedzeni. Znam takich
    osobiście.

    > A wystaczylo przeczytac. Mapy na iphonie jednak dzialaja normalnie.
    > Tylko nie pisz ze kradziona automapa lepsza. Kradziona oczywiscie bo cena
    > tej automapy wystarcza na rok jezdzenia z googlemaps :)

    Kolego, Automapę (oryginalną i z licencją) dostałem wraz z telefonem w
    Orange.
    Tak więc nie rozpowszechniaj informacji, które są nieprawdziwe.

    > Calkiem jak iPhone :) no moze poza nawigacja ale nawigacja na lufciku to
    > tez sadmomaso jak office.

    Miałeś styczność ?
    Bo jakoś w to wątpię.

    Toż to przecież napisałem, że jest gadżetem :)

    > Buhahaha to wlasnie WM jest dla technofilli gadzeciarzy doszukujacych sie
    > pierdyliona funkcji z ktorej kazda jest NAMIASTKA tego co powinno byc.
    > Przykjlady
    > a) Internet w wm jest ale jak skrolowac strona to lepiej juz mi odlaic
    > netbooka.
    > b) office jest ale jak widze w arkuszu excella dwie kolumny i trzy wiersze
    > to daj pan spokoj z taka praca.

    Widzisz moja praca polega na tym, że jeżdżę do klientów aby wykonać obmiary,
    a następnie przygotować oferty.
    Do tej pory zabierałem laptopa (nieporęcznego na budowie, narażonego na
    deszcz i kurz, a ponadto często rozładowującego się w najmniej oczekiwanym
    momencie w trakcie chodzenia po budowie, bez możliwości jego doładowania,
    nie mówiąc już o tym, że kilka razy z jego powodu o mało nie spadłem ze
    schodów), aparat fotograficzny, notes i długopis.
    Laptop służył głównie do wprowadzania danych do arkuszy kalkulacyjnych i
    przygotowywania szybkiej, wstępnej wyceny.
    Aparat fotograficzny służył do robienia zdjęć domów, miejsc wykonywania
    usług oraz rysunków z projektów budowlanych.
    Notes i długopis służyły do zrobienia szkicu sytuacyjnego, ponieważ rzadko
    obecnie ludzie buduję zgodnie z projektem.
    Ponadto woziłem ze sobą grubą walizkę z dokumentacją.
    To wszystko obecnie zastępuje mi jeden telefon. Przy jego pomocy wykonuję
    zdjęcia, robię szkice z wymiarami oraz wszelkiego rodzaju notatki odręczne,
    nagrywam informacje słowne lub uzgodnienia z klientami na dyktafonie,
    przygotowuję wstępne wyliczenia oraz szacunkowe wyceny.
    Ponadto Automapa dowiezie mnie prawie wszędzie. Dyktafon zarejestruje
    rozmowę telefoniczną w samochodzie czy też na budowie, a terminarz zapewnia
    mi zapanować nad czasem.
    Poza tym telefon mam zawsze przy sobie i nie kusi narażając na włamanie i
    kradzież tak jak laptop pozostawiony w samochodzie.

    Internet służy mi do ściągnięcia dokumentacji, instrukcji obsługi, której
    nie mam akurat pod ręką.
    Czasami do przesłania wyliczeń do dalszej obróbki i przygotowania
    szczegółowej wyceny i jednocześnie odbiór gotowej oferty w PDF-ie.
    Czasami wejść do banku w celu wykonania przelewu lub sprawdzenia wpływów.

    Poza tym telefon służy mi także jako magazyn nieograniczonej ilości
    dokumentacji oraz informacji typu przeliczniki.
    Czasami użyje się kalkulatora, ba... czasami potrzebuję kalkulatora z
    funkcjami trygonometrycznymi (słyszałeś o czymś takim ? :), a niestety nie
    uświadczy się takiego kalkulatora w zwykłych telefonach.

    > Zamulacz bez responsywnosci to jakby przerobic WM na SciPhona :)

    Dlatego nie używam, choć nie wiem czy aż tak mocno zamula.
    Nie jestem gadżeciarzem i jest mi to całkowicie zbędne.
    Napisałem tylko, że istnieje.

    > Czyli jednak u WM jakas zazdrosc jest bo nakladki na iPhona
    > upodoabniajacej do WM nie znalazlem

    Nie powiem, iPhone ładne i szybko pracuje, o wiele szybciej od HTC i inne
    znane mi modele z WM i Symbianem tyle, że brak mu tego czego ja potrzebuję.
    Wahałem się co wybrać czy HTC czy iPhona i teraz nie żałuję, choć wiele
    rzeczy też bym w nim zmienił.

  • 66. Data: 2009-02-24 06:04:31
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Dywagacje się rozchodzą właśnie o to "coś wszystkomające", a nie
    > upychanie kieszeni kolejnymi gadżetami :)
    > Poza tym za 200zł to Ty możesz mieć, ale namiastkę nawigacji z Biedronki

    Lepszej niz nawigacja na lufciku HTC, takie zycie.
    Ped do urzedzen wszystkomajacych jest bezsensowny i tyle skoro mozna
    miec interesujace funkcjonalnosci za mniejsza cene w lepszej jakosci

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 67. Data: 2009-02-24 06:07:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > P.S.
    > Poza tym ile masz pamięci w takiej nawigacji ?
    > 32 MB ?
    > 64 MB ?
    > Taki HTC TyTn posiada 128MB.

    I glosnik pierdziawke :) i wyswietlacz jak szybka w zegarku :) i ciezko
    go umocowac wygodnie na szybie :)

> [...]
    > i zablokowane palmtopy, w których pracuje właśnie Windows Mobile :)
    > Urzadzenia typu Telefon z Windows Mobile to jest palmtop z dodatkową

    Oczywiscie najczescien nawet archiwalny WIndows CE 5.0

    > Tak więc argumentacja żadna.
    > Ty wolisz tak, ja wolę mieć wszystko w jednym i zawsze pod ręką.

    Alez ja mam jak najbardziej pod reka. Skoro to nawigacja to jej miejsce
    jest w JEDYN scisle okreslonym miejscu bo co z tego ze masz przy sobie
    pseudo lufcik w biurze bedziesz nawigowal do pani Jadzi z sekretariatu
    czy jak ?

  • 68. Data: 2009-02-24 06:08:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Zapewne na iPhona dają za friko :)
    > No właśnie dali za friko i się okazało, ze to tylko namiastka :))))

    Bo to telefon a nie cos udajace "prawie" nawigacje. Proste

  • 69. Data: 2009-02-24 06:09:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Słyszałeś o czymś takim jak ładowarki samochodowe ? :)

    to jeszcze ladowarke dziwgasz ze soba bo inaczej twoj mobilny
    nawigator cos traci sens bez noszenia ze soba tej ladowarki :)

    A powaznie albo jej uzywasz raz na 100lat albo lubisz tracic czas na
    rozkladanie "nawigacji" za kazdym razem jak wsiadasz do auta

  • 70. Data: 2009-02-24 06:16:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

> [...]
    >
    > Wyobrażasz sobie targanie laptopa na budowę, gdzie jeszcze nie ma prądu ?
    > W razie rozładowania telefonu, podłączam go na 10-15min do ładowarki

    Oczywiscie netbookow z ladowarkami samochodowymi nie ma i nigdy nie bylo :)

    > Ty wiesz, ja wiem, ale jest wielu, którzy są zawiedzeni. Znam takich
    > osobiście.

    Phii ja znam wielu co kupilom Omnie bo bajery i bluzni teraz bo
    wiekszosc bajerow to namiastki nawigacji, aparatu, systemu, offica, itd.

    > Kolego, Automapę (oryginalną i z licencją) dostałem wraz z telefonem w
    > Orange.

    Za cene 1999zł :) czy wiecej (tak wiem w promocji ale to tylko
    rozlozenie ceny na raty)

    > Tak więc nie rozpowszechniaj informacji, które są nieprawdziwe.

    Chcesz sie zalozyc ze 50% automap poinstalowanych w WM jest kradzionych?

    > Miałeś styczność ?
    > Bo jakoś w to wątpię.

    Ale z czym z nawigacja na lufciku ?

    > Toż to przecież napisałem, że jest gadżetem :)

    Gadzetem sa wlasnie telefony z WM niby cos maja ale to "prawie" dziala.
    Takie namiastki :)

> [...]
    > doładowania, nie mówiąc już o tym, że kilka razy z jego powodu o mało
    > nie spadłem ze schodów), aparat fotograficzny, notes i długopis.

    Netbooki sa tanie wystarczajaco wygodne i mozna je trzymac jedna reka :)
    Od biedy tablet zastepuje notes i dlugopis odrazu :)

    > Laptop służył głównie do wprowadzania danych do arkuszy kalkulacyjnych i
    > przygotowywania szybkiej, wstępnej wyceny.

    Jakos nie widze obslugi tych arkuszy na lufciku

> [...]

    > rzadko obecnie ludzie buduję zgodnie z projektem.
    > Ponadto woziłem ze sobą grubą walizkę z dokumentacją.

    O tak czytanie dokumentacji na niecalych 3 calach to iscie wygodne
    rozwiazanie

> [...]
    > Ponadto Automapa dowiezie mnie prawie wszędzie. Dyktafon zarejestruje
    > rozmowę telefoniczną w samochodzie czy też na budowie, a terminarz

    Sadmomaso pelna para.

> [...]
    >
    > Nie powiem, iPhone ładne i szybko pracuje, o wiele szybciej od HTC i
    > inne znane mi modele z WM i Symbianem tyle, że brak mu tego czego ja

    IMHO nie widze powodu by sie meczyc na lufciku z WM naprawde.
    Sa mobilne rozwiazania za polowe ceny nowego HTC.

    > Wahałem się co wybrać czy HTC czy iPhona i teraz nie żałuję, choć wiele
    > rzeczy też bym w nim zmienił.

    iPhona to akurat robilby za telefon tylko jego cena.
    Natomista nigdy nie kupilbym urzadzenia za 2000zł by sie z nim meczyc