  • 41. Data: 2009-02-14 15:32:17
    Temat: Re: omnia a HTC HD
    Od: JohnyK <j...@m...to>

    Dnia 2009-02-13, o godz. 18:16:52
    a402 <z...@o...pl> napisał(a):

    > W czym iphon jest LEPSZY od omni? Prosze napisz jakież to cudo z tego
    > iphona.

    Omnia jest wykonana nędznie. Wraca ich do serwisu multum a w salonie
    sprzedałem ich tyle samo co iphone-a. To raz. Dwa, że Opera jest wolna
    a safari- szybkie. Że interfejs Omnii mimo powiększenia literek i ikon
    jest niewygodny a iphone-a- wygodny i działający. Że 50% Omnii zanim
    złapie sygnał gps to za pomocą googlemaps osiągnę to samo. Samsung
    spróbowal zbudować coś ciekawego- ale opierając się na WM nie zawsze to
    wychodzi. I im nie wyszło. Ja sam miałem i HTC Hermesa na WM 6.1 i
    IPHONE 8 a skończylem na BBBold.

    --
    JohnyK
    GG: 1316898

  • 42. Data: 2009-02-15 03:05:15
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Nie zaryzykowałbym zmuszać windowsa do takiego wyzwania. ;)

    No moze nie calkiem darmowe ale oprogramowania SPB dla graficznej
    obslugi telefonu uzywam i uzywalem jeszcze zanim sie iphone pojawil.
    Jedyna roznica to powiekszanie i zmniejszanie obrazu dwoma palcami,
    reszta praktycznie taka sama. I jakos dziala i sie nie wiesza, zreszta
    ja to dziwny jakis jestem bo mi sie nigdy telefony z Win nie wieszaly,
    moze dla tego ze instaluje co potrzebuje a nie co popadnie ?:)

    pozdrawiam, leszek

  • 43. Data: 2009-02-15 03:09:20
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Żeby było ciekawie, brak informacji o jakimś uporczywym psuciu się
    tego
    > trackballa w Artemisie.

    No wlasnie ja jakos przez ponad rok nie zauwazylem zadnych niepokojacych
    objawow :)

    pozdrawiam, leszek

  • 44. Data: 2009-02-15 03:11:42
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JohnyK" <j...@m...to> napisał w wiadomości

    > . Że 50% Omnii zanim
    > złapie sygnał gps to za pomocą googlemaps osiągnę to samo.

    O :) i zapewne w tej samej cenie jak podrozujesz po Rosji czy innym
    ciekawym kraju ?
    Wracasz jako bankrut ?

    :) :)

    pozdrawiam, leszek

  • 45. Data: 2009-02-15 08:56:45
    Od: JohnyK <j...@m...to>

    Dnia 2009-02-15, o godz. 04:11:42
    "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "JohnyK" <j...@m...to> napisał w wiadomości

    > O :) i zapewne w tej samej cenie jak podrozujesz po Rosji czy innym
> [...]
    No akurat w tamtą stronę mnie nie ciągnie. O ile wiem, to automapa
    dołączona do Omnii też ma tylko PL. Ale może się mylę.

  • 46. Data: 2009-02-15 10:22:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 04:09:20 +0100, cpt. Nemo napisał(a):

    > No wlasnie ja jakos przez ponad rok nie zauwazylem zadnych niepokojacych
    > objawow :)

    bo w Artemisie masz jeszcze kółko dookoła trackballa i kółko z boku oraz -
    głównie - ekran dotykowy.
    W BB to zasadniczy sposób nawigacji po menu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 47. Data: 2009-02-15 11:55:04
    Od: ven <v...@u...poczta.onet.pl>

    W dniu 2009-02-15 09:56, JohnyK pisze:

    > No akurat w tamtą stronę mnie nie ciągnie. O ile wiem, to automapa
    > dołączona do Omnii też ma tylko PL. Ale może się mylę.

    Heh
    Malo Ci wiadomo. Do omni nie jest dolaczana zadna nawigacja.
    Mozna ja doinstalowaac. Np Automapa EU (cala europa), TomTom, Garmin i
    mnostwo innych (wiekszosc tych nawigacji pokrywa caly swiat).

    jak osiagniesz to samo ? Tzn co osiagniesz ? A jak bedziesz poza
    zasiegiem GSM ? Bez dostepu do sieci ?

    Omnia lapie dlugo Fixa jak ma wylaczona funkcje AGPS, przy wlaczonej
    czas ten wynosi 5 sekund.

    ven

  • 48. Data: 2009-02-15 13:04:04
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > bo w Artemisie masz jeszcze kółko dookoła trackballa i kółko z boku
    oraz -
    > głównie - ekran dotykowy.

    Co racja to racja :) Co moge to zalatwiam paluchem po ekranie a SPB daje
    spore mozliwosci takiego dzialania :)
    Tracbala uzywam jedynie jak potrzebuje duzej precyzji.
    Czyli automagicznie zuzywa sie on o wiele mniej niz w Blacbery

    pozdrawiam, leszek

  • 49. Data: 2009-02-15 19:17:29
    Od: JohnyK <j...@m...to>

    Dnia 2009-02-15, o godz. 12:55:04
    ven <v...@u...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Mozna ja doinstalowaac. Np Automapa EU (cala europa), TomTom, Garmin
    > i mnostwo innych (wiekszosc tych nawigacji pokrywa caly swiat).

    No patrz Pan, a tych co sprzedaję jest Automapa 5.
    W kopercie i z karta kodową (niezdrapaną w dodatku).
    Czy tylko mi mało wiadomo?

    > Omnia lapie dlugo Fixa jak ma wylaczona funkcje AGPS, przy wlaczonej
    > czas ten wynosi 5 sekund.
    Mnożony razy 10. Myślisz, że dlaczego ich tyle wraca do serwisu?
    Dwie wady najczęściej się powtarzają: GPS nie łapie sygnału
    mimo prawidłowej konfiguracji lub bardzo wolno łapie, druga- nie
    działa ekran dotykowy.
    Niektórzy narzekają na baterie, ale tutaj akurat to nie mają racji.
    Co zresztą serwisy potwierdzają.

  • 50. Data: 2009-02-15 23:19:11
    Od: ven <v...@u...poczta.onet.pl>

    > No patrz Pan, a tych co sprzedaję jest Automapa 5.
    > W kopercie i z karta kodową (niezdrapaną w dodatku).
    > Czy tylko mi mało wiadomo?

    Moj blad, nie wiedzialem o tym (sorki).

    > Mnożony razy 10. Myślisz, że dlaczego ich tyle wraca do serwisu?

    Nie wiem dlaczego wam wraca tyle do serwisu. U mnie fixa z funkcja AGPS
    (na omni sie to nazywa XTRA) lapie w niecale 5 sekund. Moze nowszy soft
    poprawi czas lapania fixa.

    > Dwie wady najczęściej się powtarzają: GPS nie łapie sygnału
    > mimo prawidłowej konfiguracji lub bardzo wolno łapie, druga- nie
    > działa ekran dotykowy.

    Nie spotkalem sie, ale kazdy sprzet sie psuje

    > Niektórzy narzekają na baterie, ale tutaj akurat to nie mają racji.
    > Co zresztą serwisy potwierdzają.

    Potwierdzam, po wgraniu najnowszego softu ze strony producenta (SAHJ3)
    bateria trzyma bardzo dlugo (jak na telefon z duzym kolorowym
    wyswietlaczem) to juz nawet Nokia E66 wysiada pod tym wzgledem.

    Generalnie co do tematu watku, moje zdanie jest takie ze kazdy kupuje
    telefon taki jaki mu potrzebny. Ktos ktos chce miec nawigacje w
    telefonie to kupi wlasnie telefon z WM (bo ma bardzo duzo softu do
    nawigacji) albo Nokie (np E66, bo ma wbudowany GPS, soft tez jest ale
    mniej, np TomTom nie jest na razie rowijany na symbiana). A jak ktos
    chce miec szybki, ladny i stabilny system w telefonie to wybierze iPoda.

    I nie ma sensu porownywac tych telefonow bo oprocz dzownienia sluza do
    czegos innego.

    Ja wybralem Omnie ze wzgledu wlasnie na WM (bo mozna pisac programy w
    srodowisku .NET).

    Pozdrawiam
    ven