    From: ven <v...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: omnia a HTC HD
    Date: Mon, 16 Feb 2009 00:19:11 +0100

    > No patrz Pan, a tych co sprzedaję jest Automapa 5.
    > W kopercie i z karta kodową (niezdrapaną w dodatku).
    > Czy tylko mi mało wiadomo?

    Moj blad, nie wiedzialem o tym (sorki).

    > Mnożony razy 10. Myślisz, że dlaczego ich tyle wraca do serwisu?

    Nie wiem dlaczego wam wraca tyle do serwisu. U mnie fixa z funkcja AGPS
    (na omni sie to nazywa XTRA) lapie w niecale 5 sekund. Moze nowszy soft
    poprawi czas lapania fixa.

    > Dwie wady najczęściej się powtarzają: GPS nie łapie sygnału
    > mimo prawidłowej konfiguracji lub bardzo wolno łapie, druga- nie
    > działa ekran dotykowy.

    Nie spotkalem sie, ale kazdy sprzet sie psuje

    > Niektórzy narzekają na baterie, ale tutaj akurat to nie mają racji.
    > Co zresztą serwisy potwierdzają.

    Potwierdzam, po wgraniu najnowszego softu ze strony producenta (SAHJ3)
    bateria trzyma bardzo dlugo (jak na telefon z duzym kolorowym
    wyswietlaczem) to juz nawet Nokia E66 wysiada pod tym wzgledem.

    Generalnie co do tematu watku, moje zdanie jest takie ze kazdy kupuje
    telefon taki jaki mu potrzebny. Ktos ktos chce miec nawigacje w
    telefonie to kupi wlasnie telefon z WM (bo ma bardzo duzo softu do
    nawigacji) albo Nokie (np E66, bo ma wbudowany GPS, soft tez jest ale
    mniej, np TomTom nie jest na razie rowijany na symbiana). A jak ktos
    chce miec szybki, ladny i stabilny system w telefonie to wybierze iPoda.

    I nie ma sensu porownywac tych telefonow bo oprocz dzownienia sluza do
    czegos innego.

    Ja wybralem Omnie ze wzgledu wlasnie na WM (bo mozna pisac programy w
    srodowisku .NET).

    Pozdrawiam
    ven