  • Data: 2009-02-24 09:02:48
    Temat: Re: omnia a HTC HD
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Feb 2009 07:09:48 +0100, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:

    >A powaznie albo jej uzywasz raz na 100lat albo lubisz tracic czas na
    >rozkladanie "nawigacji" za kazdym razem jak wsiadasz do auta

    Cóż... Powiem tak - głupoty piszesz by wykazać że coś co Tobie nie
    pasuje (nie wnikam z jakiego powodu) nie przyda sie nikomu i jest
    toporne w obłudze. Tak się składa że nawigacjew aucie stosowałem
    rózne: Palm TT z GPS-em na kableku, Nokia E61, Acer n321 - oba z
    modułem na BT, Nokia N95, HTC TouchPro. I całe rozkładanie to
    właściwie wetkniecie w uchwyt i podpięcie kableka do ładowarki.
    Oczywiście był odstępstwa: TT miał GPS zasilany z gniazda zapalniczki
    ale ładował Palma - więcej kabelków było. W przypadku odbiornika na BT
    trzeba go było włączyć. Obecnie uruchoamianei nawigacji w telefonie to
    właściwie dokładnie to samo co w dedykowanych urządzeniach -
    wetknięcie w uchwyt i podpięcie ładowarki. Dokładnie tak - dedykowane
    urządzneia _TEŻ_ do długiej pracy wymagają ładowarki. Własciwie
    identycznej z ładowarką samochodową do telefonu. Wielkośc ekranu ma
    tak naprawdę drugorzędne znaczenie - zaletą nawigacji samochodowej są
    komendy głosowe pozwalające bez problemu prowadzić auto bez
    rozpraszania isę patrzeniem na jakikolwiek ekran. Testowąłem kilka
    dedykowanych nawigacji, mój Acer ma 4-calowy ekran i uznałem że duży
    ekran może i jest wygodny jak sie na niego ciągle patrzy. Natomiast do
    bieżącej aksploatacji bardziej wole mobilności jedno urządzenie. Nie
    widzę tylu zalet by dodatkowo dźwigać ze sobą kolejen urządznei tylko
    dlatego że ma o cal większy ekran. Ale za to jest wyłacznie
    ednofunkcyjne. I to w sytuacji gdy urządznei wielofunkcyjne ma 99%
    zalet tego jednofunkcyjnego.

    Co do IPhone-ów: mam obok kolegę w pracy który jako służbowy zażyczył
    sobnie takowego. Nie powiem - fajny gadżet. Tyle że dość często musimy
    przesłać sobie jakieś fotki dokumentujące jakąś rzecz - konieczna jest
    do tego obsługa MMS-ów. Efekt jest taki że targa ze sobą 2 telefony -
    IPhone-a i dość starą Nokię by to obsłuzyć. Złamać systemu nie może -
    w razie problemów płaciłby za naprawę z własnej kieszeni. Przyznam że
    symulator łowienia ryb to fajna rzecz ale jednak MMS-y są nam bardziej
    potrzebne.

    Zdrówko