  • Data: 2009-02-14 09:51:41
    Temat: Re: omnia a HTC HD
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu masz rację iPhone to całkiem inny telefon.
    > To jest typowy gadżet-zabawka dla ludzi, którzy lubią ładne i kolorowe
    > zabawki.
    > Ci, którzy potrzebują sprzętu do pracy wybierają inne telefony.
    > Co zaś się tyczy wiedzy na temat iPhona to ludzie, którzy to kupują nie
    > wiedzą co kupują i później są zawiedzeni.

    Ale niewiedza nikogo nie usprawiedliwia, jak nawkładasz żelaztwa do
    mikrofalówki to nie problem producenta.

    > Nie wiedzą, że z bluetooth nie da się korzystać, bo są przekonani, że
    > działa tak samo jak we wszystkich innych trelefonach. Niestety nie wiedzą,
    > że mapy to tylko demo. Są po prostu "nabijani w butelkę" przez marketing.

    Nabijają się sami w butelke, może ja jestem z innego pokolenia ale nauczyłem
    się, że interesje siętym co mam zamiar kupić, a nie kupuje tego bo 'kolega
    kupił'

    > Na koniec dodam, ze na WM są także darmowe programy-nakładki upadabniające
    > WM do syetemu iPhone - typowa obsługa ikonkami.

    Nie zaryzykowałbym zmuszać windowsa do takiego wyzwania. ;)

    Pozdro.