eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyolej na śnieguRe: olej na śniegu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: olej na śniegu
    Date: Mon, 06 Feb 2012 19:48:07 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 54
    Message-ID: <jgp79h$viu$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jgir11$r5g$1@inews.gazeta.pl> <jgir63$r82$1@news.task.gda.pl>
    <jgj4dp$ke8$1@inews.gazeta.pl>
    <fpw89hcdmn05.13i7p9s0j583g$.dlg@40tude.net>
    <jgm7nq$18t$1@mx1.internetia.pl>
    <1tociuju7ij6e$.1q0zktimnv31z.dlg@40tude.net>
    <jgo27t$j2l$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    <1j2923k6ox4it.hlpuzf6tviqw$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-127-31.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1328554097 32350 77.253.127.31 (6 Feb 2012 18:48:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Feb 2012 18:48:17 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1j2923k6ox4it.hlpuzf6tviqw$.dlg@40tude.net>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432360
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-02-06 19:27, Tomasz Pyra pisze:
    > On Mon, 06 Feb 2012 09:15:44 +0100, Artur Maśląg wrote:
    >
    >>> Żeby sprawdzić odmę wystarczy ją odpiąć i spróbować w nią dmuchnąć.
    >>
    >> Można. Można też ją odłączyć - np. w Warszawie była otwarta, a
    >> w padakowatych PF 125p potrafili co poniektórzy szlauch podłączyć
    >> i podciągnąć gdzieś za silnik - wtedy im olej nie zalewał filtra ;)
    >> Czymś tylko "górną" dziurę zatkać i heja.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Zazwyczaj odma wprowadzona jest za filtrem.

    No popatrz - cóż za odkrycie :)

    > Olej wtedy filtra nie zalewa, ale pozostawienie jej zdjętej powoduje że

    Ekhem - Ty zdaje nie masz zielonego pojęcia jak wyglądała odma
    w PF 125F i jak wyglądał filtr (no i gaźnik w konsekwencji).
    Pewnie zaraz napiszesz, że napisałem błędnie "filtr", a chodziło
    o "obudowę filtra". Cóż, widzę, że przyjdzie każde zdanie uzasadniać
    w trzech odsłonach...

    > silnik ciągnie tamtędy powietrze omijające filtr.

    Kolejne odkrycie? A myślisz, że skąd wynikło to co napisałem?

    >>> A tymczasowo możesz wysunąć bagnet oleju żeby się silnik tamtędy
    >>> odpowietrzył.
    >>
    >> W teorii może być skuteczne, o ile to odma. Tak czy inaczej sam nie
    >> będę tego badał, ponieważ i tak trzeba obejrzeć wszystko, sprawdzić
    >> oczyścić, nie wiadomo czy nie wydmuchało skutecznie jakiegoś
    >> uszczelnienia (a pewnie wydmuchało) itd.
    >
    > Tyle że jak to nie odma, to lepiej pojechać lawetą.

    Nie, lepiej pojechać autobusem.

    > Raz żeby nie zabryzgać całej drogi olejem,

    No, niezła sokowirówka by musiała być - ekolog się znalazł ;)

    > a dwa żeby sobie silnika nie popsuć.

    Mój silnik ;)

    Zdaje się, że wcześniej pisałem, że przyczyn może być kilka i w
    żadnym punkcie nie twierdziłem, że do warsztatu mam zamiar dojechać
    na napędzie "własnym". Kombinuj dalej.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: