  • 11. Data: 2010-01-01 19:02:26
    Temat: Re: okres waznosci karty simplus ?
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    > Do Meteoryta: Jeśli posiadasz PUK i internet, to do zmiany danych
    > potrzebujesz jeszcze tylko odebrać wiadomości tekstową na swoim numerze.

    No ok
    A co i gdzie mam zmienic ?
    w Simplusie na stronie sie zalogowac ?

  • 12. Data: 2010-01-01 19:10:27
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    > Do Meteoryta: Jeśli posiadasz PUK i internet, to do zmiany danych
    > potrzebujesz jeszcze tylko odebrać wiadomości tekstową na swoim numerze.

    O Dzieki. Nigdy tam nei bylem, ale wlazlem na e-booka i zarejestrowalem.
    Czekam na sms teraz.
    Wprawdzie niewiele to teraz da, ale zawsze cos.

  • 13. Data: 2010-01-01 20:31:06
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 30 Gru 2009, 11:09, "Meteoryty" <k...@a...net.pl> wrote:
    > Witam.
    > "Po upływie 365 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty wyczerpania
    > wartości konta następuje zaprzestanie świadczenia usług. "
    >
    > Czy to znaczy ze jesli nie zasile konta to moge odbierac rozmowy i smsy
    > przez rok ?
    > Bo mam Playa i szkoda mi zasilac Plusa, a zalezalo by mi na odbieraniu
    > polaczen tylko na tym numerze.

    Mam 2 numery simplusowe kupione z 10 lat temu, bardzo rzadko zasilane
    a od ok. 3 lat już w ogóle nie zasilane i są, o dziwo(!), wciąż
    aktywne, czyli
    mogę na nich odbierać wiadomości i połączenia.
    Jakieś niezniszczalne są te simplusy :)

    Ircys