  • 1. Data: 2009-12-29 23:32:38
    Temat: Jak skonfigurowac gprs w palmofonie z WM dla mbank (mobile.pl)
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    WItam,
    od dzis uzywam simkarty mbanku (mobile.pl)
    Na ich stronie znalazlem jak skonfigurowac polaczenie ale cos mi nie chce dzialac:
    http://mbankmobile.pl/pomoc/internet/ustawienia.html

    Moje urzadzenie to eten glofiish x500+
    Czyli palmofon z Windows Mobile 6.1

    Ktos moglby pomoc i krok po kroku wyjasnic co gdzie wpisuje?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2009-12-29 23:41:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 23:32:38 +0000 (UTC), topek napisał(a):

> [...]
    > od dzis uzywam simkarty mbanku (mobile.pl)
    > Na ich stronie znalazlem jak skonfigurowac polaczenie ale cos mi nie chce dzialac:

    Wpisujesz tylko APN, wszystkie inne pola pozostawiasz puste

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-01-01 20:30:34
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > alac:

    > Wpisujesz tylko APN, wszystkie inne pola pozostawiasz puste
    Ok, dzieki. Pomoglo.
    Jeszcze trzeba telefon zrestartowac, zeby przyjal ustawienia :)

    topek -> jak zwasze pozdrawiajacy