  • Data: 2015-05-06 13:01:05
    Temat: Re: okienkowy komparator rezystancji
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 maja 2015 11:24:38 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    % wartości mierzonej lub w omach. Dużo mierników ma podane w opisie funkcję MIN/MAX i
    sprzedawcy próbują mi wcisnąć że to jest to czego szukam.
    przenośnego) spełni moje wymaganie

    > Mostek RLC typu CHY41R ma taką opcję ale zakres tylko do 10 MOmów:
    > http://www.biall.com.pl/item,CHY41R_Profesjonalny_mi
    ernik_RLC_RS232_CHY,101031.html

    ten CHY41R to jest już prawie to.
    Tylko on mierzy nie rezystancję a impedancję - nie mam doświadczenia by wiedzieć na
    ile te dwie wielkości będą się różnic dla wyrobów typu potencjometr (węglowy oraz
    cermetowy)
    Janusz