  • Data: 2011-03-18 17:42:57
    Temat: Re: ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BaX pisze:
    > http://imagazine.pl/2011/03/18/automapa-wreszcie-w-a
    pp-store/

    > Pozdro.
    staram sie być bezstronny, ale wiem ze tu jest paru fanów jednej marki i
    zagorzałych przeciwników. mam jednak nadzieje, ze przed pyskówką, my
    jako społeczność, wyjaśnimy ewentualnym nabywcom plusy i minusy takiego
    rozwiazania. Nie obraźcie sie, ale przypomne, ze wiele osób tu
    zaglądających, nie odróżnia gpsu( wensie urządzenia z ekranem) do
    nawigacji czyli samego softu zawiarajacego mapy.

    Automapa jest popularna na WM, dzieki piractwu - nie ma co sie
    oszukiwać. Czy na IP tak będzie - tu pytanie do lepiej znających system
    kolegów.

    Automapa na WM w okresie subskrybcji jest aktulana, dodatki typu miplo
    czasem są bardzo przydatne. sam podchodziłem do tego z rezerwą, ale parę
    razy dzieki nim zaoszczędziłem dziesiątki kilomertów i dużo czasu. Po
    okresie jest dalej w 100% funkcjonalna, choć na terenach w których sie
    często buduje nowe trasy - potrafi spłatać psikusa. JAk to będzie w IP?

    Autor wątku napisał "będą ujadać" to niestety jest tytuł zapraszający do
    pyskówki. Dlaczego? Mając GPS ale bez nawigacji, dostajemy produkt o
    skrajnie ograniczonej funkcjolnalności. Po co wiec za niego płacić?
    JAsne w telefonie jest to "dodatek", oczywiście ze kraj nas Wisłą to nie
    centrum świata, ale nie świadczy to dobrze o producencie. Teraz, po tylu
    latach IP dołączył do grona telefonów, ktore mogą posłużyć jak prawdziwa
    nawigacja. Moim zdaniem to dobrze, a jak ktoś musi sie tym "asić" to
    życze ja najszybszego przejścia przez trudny okres dojrzewania.

    ToMasz