  • Data: 2009-02-02 13:13:50
    Temat: Re: oj drożyzna na rynku
    Od: jarek_bolo <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MariuszH pisze:

    > Jeżeli już jest taki offtop - to ja swoje 3 małe grosiki.
    >
    > Stosunek Kaczyńskich do społeczeństwa można określić w 2 słowach -
    > "Spieprzaj dziadu". ( cytat )
    > Mają nas gdzieś tam w (_i_) tak samo jak politycy innych partii - liczy się
    > tylko posiadanie władzy.
    >
    > Pozdr.
    > MH

    Taaak, oczywiście i z tej nieodpartej, ślepej chęci władzy PiS i
    Jarosław Kaczyński sami oddali władzę gdy zdali sobie sprawę, że nie uda
    im się zdobyć większości w Sejmie.
    Przypominam, że jest to jedyna partia, która miała honor rozpisać nowe
    wybory gdy wyczerpały się możliwości skutecznego rządzenia i
    reformowania kraju.

    Czyli sytuacja wygląda tak: Ty mówisz o pędzie do władzy, o "Spieprzaj
    dziadu" (Tusk: "Polskość to nienormalność...), a ja Ci przedstawiam
    fakty, które obiektywnie interpretując jawnie przeczą Twojej tezie, że
    Kaczory mają pęd do władzy dla samej władzy.
    Wniosek? Powtarzasz ukute przez media slogany, a sam nie potrafisz
    schylić się nad faktami i ich samemu przeanalizować.

    Mam Ci przypomnieć co było za SLD? Rząd mniejszościowy Belki i
    lawirowanie byle do końca kadencji. PiS mógł robić tak samo, bo gdyby
    nie jego głosy to Sejmu nie udało by się rozwiązać.

    Pozdrawiam
    Jarek Bolo

    --
    Jam jest Polska, Ojczyzna Twoja, ziemia Ojców, z której wzrosłeś.
    Wszystko, czym jesteś, po Bogu - mnie zawdzięczasz!!