  • Data: 2012-04-05 12:51:31
    Temat: Re: * oiler - co polecacie
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/05/2012 12:39 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Pochodzisz z Poznania ? :P

    Nie, do Krakowa mam 2 razy bliżej niż Poznania, może to przez to? ;-)

    > Nie wiem czemu ludzie ciagle podnosza argument 'oszczedzania'. Przy
    > calych kosztach motocyklowych puszka szpraja do opon nie powala.

    To ja już nic nie rozumiem, smarujesz łańcuch sprajem do opon? No i na
    ile Ci ta puszka spraja wystarcza? Bo mnie jednego sezonu to wyszło
    chyba z 10 puszek co przy 1 flaszce Hipola za cenę 1/5 spraja na cały
    rok robi różnicę.

    > Zreszta
    > mozna wozic sloiczek z olejem i pedzelek - wyjdzie duzo taniej.
    > Dla mnie duzo wazniejsza jest wygoda. Przed wyjazdem tankuje sobie
    > zbiorniczek i mam do konca wakacji (nie robie wiecej niz 4kkm, jakbym
    > robil to dalbym wiekszy zbiornik).

    No mnie też głównie o to idzie, odkąd mam olejarkę prawie zapomniałem
    gdzie w moto jest napęd.

    > Nie musze wozic ci puszki w schowku
    > pod siedzeniem czy innym czoperowym piorniku. Jak dojezdzam na miejsce
    > to moge z miejsca isc cos zjesc, wypic czy poplywac (wiem ze smarowanie
    > nie trwa dlugo, ale jak czleka szuszy... ;) ).

    Ale mnie tego mówić nie musisz ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200