eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle* oiler - co polecacieRe: * oiler - co polecacie
  • Data: 2012-04-03 11:05:48
    Temat: Re: * oiler - co polecacie
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 04/02/2012 09:19 PM, mateusz symbuła wrote:
    > Skoro już Kolego się zabrałeś za porównywanie, pronowowałbym zrobić to
    > rzetelnie. Tak się akurat składa, że trochę wiem o tych dwóch
    > urządzeniach:
    >
    To trzeba było od razu powiedzieć, że jesteś sprzedawcą Motooilera -
    było by ciut jaśniej, bo nie każdy może skojarzyć.
    > -< jak się przyjrzeć to w zasadzie tyle samo gratów co w Scottoiler /
    > tam 'sterowanie' wydatkiem jest zintegrowane ze zbiornikiem /Reservoir
    > Metering Valve RMV/ minus membrana i wąż z podciśnieniem podatne na
    > uszkodzenia;
    No to gdzie jest to "tyle samo" skoro jest o jeden element mniej? Jak
    membrana jest podatna na uszkodzenie i wąż z podciśnieniem? Mam w moto
    węże z podciśnieniem i nie ulegają uszkodzeniu?
    > -< owszem trzeba się podłączyć, podobnie jak to ma miejsce w
    > Scocie ;) samo nic się nie zrobi. I tu i tu serwisy zarabiają na
    > montażu jeśli nie chcesz się pobrudzić. Przekaźnik to przy wymaganiach
    > współczesnych motocyklistów w zasadzie konieczność: zasilanie GPS,
    > manetek, gniazda zapalniczki, podgrzewania siedzenia.... czy teraz czy
    > później w sumie nie ma znaczenia. w związku z tym co napisałem w
    > naprawdę wielu maszynach przekaźnik już jest = nie ma problemu ze
    > znalezieniem 'węzła zasilającego';
    Bo dla niektórych samo słowo "podciśnienie" brzmi złowrogo i groźniej
    niż "kabelek od świateł".
    > -< poczytaj na stronie Scotta dlaczego przez niemal 20 lat nie było
    > Duala. poczytaj również co tak naprawdę powinno być smarowane i do
    > czego cały ten dual injector, który z wtryskiwaniem oleju nie ma nic
    > wspólnego jest potrzebny.
    > IMO trzeba jakoś wyciągać kasę z motocyklistów i to się świetnie udaje
    > za pomocą plastikowego gówienka z dwiema plastikowymi rureczkami,
    > które po 1000km leją gdzie popadnie, tylko nie na zębatkę. +++ na
    > postoju w związku z zasadą naczyń połączonych wycieka z nich wszysko
    > co tam tylko jest. gdzie nie staniesz będziesz znaczyć teren a pod
    > firmą i pod domem gdzie parkujesz od ludzi będziesz miał kosę.......;
    A gdzie ja napisałem, że on ma cokolwiek z wtryskiwaniem? Ot podaje olej
    na dwie strony zębatki a nie jedną, owe rureczki u mnie wytrzymały 40
    kkm i kosztują 8 PLN a ich wymiana to minuta roboty dla szympansa. Nie
    wiem też o co chodzi z wylewaniem oleju, ale gdybyś miał chociaż raz ten
    gówniany plasticzek w ręce to byś zauważył iż w środku jest gąbka która
    trzyma ten olej i dlatego nic nie wycieka.
    > -< motooiler nie działa przy wyłączonym silniku. nie wiem skąd
    > wziąłeś taką wiedzę. jaki iałoby to sens???
    >
    A jak to jest realizowane? Jak np. chce postać na włączonym zapłonie bo
    mam akcesoria podłączone pod zapłon?
    > + elementy mocujące do wahacza i dozujące olej są metalowe i
    > wystarczają bez wymiany nawet na 20000km. sprawdzone.
    No mnie dual injector służy już 60 kkm, sprawdzone.
    > + system dozowania jest bardzo precyzyjny i umożliwia zmianę nastaw
    > podczas jazdy.
    >
    A czy to komu kolwiek jest tak naprawdę potrzebne? Bo moje doświadczenia
    mówią co innego.
    >> Scottoiler:
    >> - działa tylko przy zapalonym silniku
    > -< podobnie jak Motooiler;
    J.w.
    >> - jeden gracik do którego podpinamy wężyk od podciśnienia i drugi do
    > końcówki
    > -< jak już się podepniemy to jest OK. jak wszędzie. warto jednak
    > wspomnieć o motocyklach, których elektronika głupieje w związku z tym,
    > że nie wiadomo skąd zmienia się wartość podciśnienia w jednym z
    > kolektorów. Żebym nie był gołosłowny: Triumph Speed Triple, CBR900RR.
    > to znane mi przypadki. Pewnie jest ich więcej.
    Nie znam tematu ale zapytam - jak może zmieniać się podciśnienie gdy
    drugi koniec tego podciśnienia nie konsumuje bo jest na jego końcu membrana?
    >
    > Rzeczą, której nie zrozumiem nigdy jest fakt wmawiania ludziom, że
    > olej niebieski i olej czerwony w firmowych butelkach Scotta, są
    > właśnie tym czego ich łańcuchy potrzebują najbardziej. Motooiler
    > stawia na jeden powszechnie dostępny olej rekomendowany przez
    > wszystkich producentów napędów: 80W90. Można również stosować
    > biodegradowalny pilarol orlenu na bazie estrów oleju rzepakowego.
    >
    A to już trąci demagogią. Zacytuj kawałek w którym napisałem, że trzeba
    używać wszystkiego Scottoilerowego z pełną stanowczością. Tak samo do
    Scottoilera można nalać pilarol.
    >
    > jak zwykle można dyskutować nad lepszością jednego nad drugim i
    > zapewne tak jedno jak i drugie znajdzie zwoich przeciwników jak i
    > zwolenników, zawsze jednak proponuję zapoznać się z tematem przed
    > wygłaszaniem autorytatywnych opinii.
    >
    Ależ oczywiście, z tematem jestem obeznany i w przeciwieństwie do Ciebie
    jestem bezstronny (o co trudno u Ciebie) bo nie mam ani jednego ani
    drugiego. Wygłosiłem swoją opinię a co ktoś z nią zrobi to już jego
    sprawa. Jednak Twoja odpowiedź jest w stylu "wszystko co piszesz to
    bzdury, moje urządzenie jest najlepsze z najlepszych".

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: