-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: ogrzewanie foteli - jak to jest w praktyce zrobione?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <p0hgva$gl8$1@dont-email.me> <5a2d09df$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sun, 10 Dec 2017 14:04:54 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5a2d09df$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <5a2d30f5$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
X-Trace: 1512911094 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5142 178.43.254.155:53687
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620436
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-12-10 o 11:18, TM pisze:
> W dniu 2017-12-09 o 21:27, ToMasz pisze:
>> witam
>> chcę miec ogrzewane fotele i basta. mam matę grzewczą z norauto,
>> trzecią chyba już, bo wytrzymują rok, może półtora. ale za każdą
>> wiosną trzeba ją zwijać magazynować, każdą jesienią rozkładać. trzyma
>> sie fotela na słowo honoru.
>> Zrobiłbym to sam, porządnie, ale nie wiem jakiego rodzaju ogrzewania
>> mam szukać. w macie jest to drucik cieńki jak włos, w zwykłej
>> izolacji, zapętlony chaotycznie. Miałem w rękach coś o grubości i
>> sztywności spinacza biurowego - obawiam się że za twarde. teraz na
>> intenrnecie oglądam jakies włókno węglowe w izolacji - wydaje sie
>> odporne mechanicznie, ale ma 3mm grubości. co jest seryjnie montowane
>> w fotelach jako element grzewczy?
>> ToMasz
> W nr 12 AutoŚwiat Poradnik jest opis montażu podgrzewania foteli. 3,99
> zł to nie majątek za 3 strony opisu. Co prawda dotyczy to starszych aut,
> ale można zmodyfikować do nowych, albo zastosować bez modyfikacji.
No ale jak to jest robione fabrycznie?
Bo z fotela z grzaniem wystaje tylko kabel i nie jest to opcja,
o którą można rozszerzyć (w sposób fabryczny) już istniejący model.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.17 15:28 Adam
- 10.12.17 19:12 ToMasz
- 11.12.17 09:39 robot
- 11.12.17 10:26 robot
- 11.12.17 13:43 Pawel \"O'Pajak\
- 11.12.17 13:51 T.
- 11.12.17 15:59 Yogi\(n\)
- 11.12.17 20:22 ToMasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst