  • Data: 2014-08-22 21:55:00
    Temat: Re: ogniwo fotowoltaiczne ze starego akumulatora
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-22 12:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "AlexY" napisał
    > Użytkownik Zachariasz Dorożyński napisał:
    > [..]

    > Mysle ze jeszcze dlugo nie bedzie mial.
    > Ale tak czy inaczej - cena i sprawnosc beda decydowaly o dalszych losach.
    >
    > Telewizory plazmowe jeszcze widuje w sklepach, aczkolwiek potanialy
    > chyba z 10-20 razy od czasu pierwszego boomu.
    >
    > Swoja droga - kto to kupuje, ma to jakies zalety ?
    Oczywiście, jakość obrazu ja na razie nieosiągalna w LCD, podobno
    modele z wysokiej półki zbliżają się do plazmy, mowa oczywiście o
    Panasonicu. Poza tym brak zmainy kolorów w zależności od kąta patrzenia
    no i pobór mocy zależny od treści i sporo mniejszy w najnowszej matrycy,
    szkoda że Panasonic zaprzestał produkcji, księgowi górą :(

    --
    Pozdr

    Janusz_K