  • 1. Data: 2011-06-07 19:30:54
    Temat: [offtopic] w7 zablokowane wyswietlanie wideo na stronie sprzedawcy jablek
    Od: atm <...@v...pl>

    Witam,
    Nikt mi nie pomogl na grupie poswieconej windowsowi, wiec moze tutaj
    znajdzie sie dobra dusza.
    Jakis czas temu podczas przegladania strony Apple pojawil sie komunikat,
    ze (z tego co pamietam) strona chce uzyskac dostep do...
    Dalem "blokuj" jednak wydaje mi sie, ze wlasnie od tego momentu mam
    zablkokowany
    dostep do wszelkich materialow wideo na tej stronie (zarowno pod FF, IE
    i Safari). Pojawia sie logo QT, panel sterowania ponizej i koniec.
    Przegladalem Zapore Windows lecz nie znalazlem tam niczego co
    sugerowaloby przyblokowanie tej wlasnie strony. Bylbym wdzieczny za
    podpowiedz - chcialbym zobaczyc jak to Stefan ciekawie prawi o nowych
    ficzerach jego wynalazkow ;]
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-07 20:33:48
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-07 21:30, atm pisze:
> [...]
    > sugerowaloby przyblokowanie tej wlasnie strony. Bylbym wdzieczny za
    > podpowiedz - chcialbym zobaczyc jak to Stefan ciekawie prawi o nowych

    Dałeś blokuj w czym? To raz.

    Dwa, próbowałeś ustawić domyślne ustawienia zabezpieczeń w opcjach
    internetowych? O czyszczeniu ciasteczek i plików tymczasowych przez
    grzeczność nie wspomnę :)

  • 3. Data: 2011-06-07 20:54:35
    Od: atm <...@v...pl>

    > Dałeś blokuj w czym? To raz.

    Korzystalem wtedy z FF ale mam wrazenie, ze odnosnie blokowania odezwal
    sie Windows. Potwierdzeniem bylby fakt, ze zawartosc video nie jest
    dostepna z zadnej przegladarki.

    > Dwa, próbowałeś ustawić domyślne ustawienia zabezpieczeń w opcjach
    > internetowych? O czyszczeniu ciasteczek i plików tymczasowych przez
    > grzeczność nie wspomnę :)

    Tak, zrobilem to, ale opcje internetowe odnosza sie do IE prawda?
    Zatem porzadanego efektu nie bylo :]

  • 4. Data: 2011-06-07 22:47:40
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Ok, sam zajrzałem na ich stronę. Miałes rację, to zapora.

    http://imageshack.us/photo/my-images/543/clipboard01
    xb.jpg/

    Teraz drałuj w Panel Sterowania -> System i zabezpieczenia -> Zapora
    systemu windows -> Zezwalaj programowi lub funkcji... (jest to dostępne
    krok wczesniej) -> wyszukaj tu plugin container for firefox i zezwól.

    U mnie zadziałało. Aczkolwiek zanim zezwoliłem mu na cokolwiek przy
    pierwszym oknie to zaczął sam ładować filmik :)

    Pozdro,

  • 5. Data: 2011-06-07 22:54:51
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Swoją drogą to ciekawe, że MS wykrył, że wchodzisz na stronę konkurencji
    :D I do tego zaproponował zablokowanie dostępu! :) Cwana bestia.

  • 6. Data: 2011-06-07 22:56:39
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-06-08 00:47, Nex@pl wrote:
> [...]
    >
    > U mnie zadziałało. Aczkolwiek zanim zezwoliłem mu na cokolwiek przy
    > pierwszym oknie to zaczął sam ładować filmik :)

    Wielkie dzieki :]
    Teraz poszlo bez problemu.
    Zdrowko.....Rafal

  • 7. Data: 2011-06-07 23:04:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-06-08 00:54, Nex@pl wrote:
    > Swoją drogą to ciekawe, że MS wykrył, że wchodzisz na stronę konkurencji
    > :D I do tego zaproponował zablokowanie dostępu! :) Cwana bestia.

    Applefobii natomiast nie chce blokowac ;]
    http://applefobia.blox.pl/2011/06/WWDC-Relacja-czesc
    -1-lew-zaryczal.html
    Ten filmik jest fajny:
    http://applefobia.blox.pl/2011/06/Zbrodnia-i-kara.ht
    ml

  • 8. Data: 2011-06-08 06:36:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Nex@pl" napisał:

    > Swoją drogą to ciekawe, że MS wykrył, że wchodzisz na stronę konkurencji
    > :D I do tego zaproponował zablokowanie dostępu! :) Cwana bestia.

    A zablokowanie owego "plugin container for firefox " blokuje również filmiki
    w IE i Safari? To dopiero cwana bestia ;-)
    U mnie przy wchodzeniu na inkryminowaną stronę systemową przeglądarką MS
    niczego nie chce blokować. No ale ja to mam porządny zasilacz ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2011-06-08 06:52:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-06-08 08:36, JoteR wrote:

> [...]
    > U mnie przy wchodzeniu na inkryminowaną stronę systemową przeglądarką MS
    > niczego nie chce blokować. No ale ja to mam porządny zasilacz ;->

    IE dalej blokuje wideo, ale i tak go nie uzywam wiec to nie problem :]
    Masz jednak racje - spojrze jeszcze na ustawienia antywira.

  • 10. Data: 2011-06-08 08:07:22
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-08 08:36, JoteR pisze:

> [...]
    > U mnie przy wchodzeniu na inkryminowaną stronę systemową przeglądarką MS
    > niczego nie chce blokować. No ale ja to mam porządny zasilacz ;->

    Pytanie czy pod nazwą plugin container kryje się adobe tylko dla
    firefoksa czy wtyczka dla wszystkich przeglądarek - tego nei wiem.