  • 41. Data: 2013-11-13 01:48:56
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <l5tvng$7jc$4@node1.news.atman.pl> Mr. Misio napisal(a):

    > ^^^^^^^^^
    > czyli nie wszyscy

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > komputronik akurat ma ze 100 sklepow/salonow zapelnionych towarem, a nie
    > jak morele.net "punkt odbioru".

    > to racja ;)

    Baaardzo mnie ta wiocha "komputronikowa" zniesmaczyła,
    gdy ostatnio sie u nich zjawiłem.
    Kupowałem karte sieciowa wi-fi i huba USB.
    Gdy doszło do płacenia, wyciagam karte płatniczą, a oni mi wtedy
    pokazuję kartkę przyklejona na szybie blatu gdzie pisze:
    "Przy płatności kartą, RABAT nie przysługuje"
    i towar kosztuje 15 zł drozej,

    "bo nie _ przysługuje_ RABAT"................
    Po prostu dziadostwo....
    Firma melduje sie na giełdzie, i zaczyna stosować taak prostackie chwyty
    rodem z Koziej Dupy.

    Nawet nie było ich stac na informację otwartym tekstem,że po prostu
    NIE STAĆ ich na obsługe terminali płatniczych, jak do tej pory.
    Wymyślili "brak prawa do RABATU"....

    Co za pokrętne wyjasnienie!

    Gdy cztery razy chodziłem do nich z dyskiem(kolejno wymienianym na nowy/inny)
    co nieustannie były nawalone od poczatku(jeszcze bez używania)
    to nawet ich nie było stać na słowo:"Przepraszamy"

    Dziadostwo i tyle.

    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

  • 42. Data: 2013-11-13 09:03:10
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Tak, ty.

    > Nie pomoże, wejdź na strych, może osiągniesz wyższy poziom
    > niż dotychczas i zrozumiesz że to nie był dowcip.

    EOT

  • 43. Data: 2013-11-13 09:09:43
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Z_D napisał:

> [...]
    > co nieustannie były nawalone od poczatku(jeszcze bez używania)
    > to nawet ich nie było stać na słowo:"Przepraszamy"

    Smieszne jest to, ze komputronik tani nie jest, ich "czarne ceny"sa po
    prostu wysokie, ceny "internetowe" (czerwone) sa nizsze, ale tez nie
    jakas atrakcja wielka. Spokojnie mozna znalezc produkty taniej, choc o
    te 10-20 złotych to zwykle sie nie szczypalem. Bo dzieki temu, ze moglem
    sprawdzic, ze towar co potrzebuje jest od reki dostepny, to nie szukalem
    po innych sklepach. Szedlem, placilem te 10-20-30 zł wiecej niz gdzie
    indziej, ale mialem pewnosc.

    Teraz, po ostatnim wydarzeniu, gdy cos co jest wszedzie dostepne w cenie
    powiedzmy 450 ma mnie w K kosztowac ok. 530 - to roznica juz jest
    wieksza niz 20-30 zeta. Co oznacza, ze dla tych 80 zeta jestem gotow
    zrobic 5-10 minut spaceru do innego sklepu i tam kupic 100 zł taniej,
    bez "braku rabatu za brak platnosci gotowka" oraz "bez braku rabatu za
    brak zamowienia internetowego".

    Oczywiscie nie kieruje sie ideologia na maksa. Co bedzie taniej w a nie
    bedzie na miejscu w komputroniku to sobie u nich zamowie i odbiore (lub
    nie) jak mi bedzie wygodnie. A co bede chcial, zeby mi przyslano do domu
    to wybiore na ceneo ;) Niekoniecznie w K.

  • 44. Data: 2013-11-13 10:30:43
    Od: dfjkldfjkl <a...@b...pl>

    Dnia 2013-11-08 20:31 Mr. Misio napisał:
    > Komputronik - jak stracic klienta - krótka historia
    >
    > ...wystarczy wprowadzic debilne zasady, czyli jest produkt na polce w
    > danym salonie (co mozna sprawdzic przez neta), idziesz, i chca ci go
    > sprzedac tylko po wyzszej cenie (maja dwie - wyzsza, dla tych co chca

    > [ciach]
    >
    > No i zostalem klientem innego sklepu...

    Mam tak samo. Parę lat temu chodziłem czasem do komputronika w ten
    sposób kupować i nie było żadnych cen internetowych. Dało się? Dało.

    Dla mnie to była jedyna zaleta tego sklepu. Bo tanio tam nie było i
    nie jest. Za to mogłem sprawdzić na ich stronie co jest w sklepie.
    Pójść i zapłacić, bez pieprzenia się z zamówieniami - przyjęte, w
    trakcie realizacji, gotowe itp. sranie w banie - a wystarczy zdjąć z
    półki.

    Odkąd się zaczęli w to bawić nie kupuję tam. Na szczęście mam jeszcze
    Proline, w którym też można sprawdzić dostępność w oddziale, a "ceny
    online" są tam wyjątkami.

  • 45. Data: 2013-11-13 18:12:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-13 01:48, Z_D pisze:

> [...]
    > co nieustannie były nawalone od poczatku(jeszcze bez używania)
    > to nawet ich nie było stać na słowo:"Przepraszamy"

    Mogę Cię pocieszyć, że Komputronik czy wcześniej czy później i tak upadnie.

    --
    animka

  • 46. Data: 2013-11-13 18:22:44
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-11-13 18:12, animka pisze:

    > Mogę Cię pocieszyć, że Komputronik czy wcześniej czy później i tak upadnie.

    lol prędzej Ty upadniesz chlopie

  • 47. Data: 2013-11-13 19:11:55
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 08 Nov 2013 20:31:31 +0100, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Komputronik - jak stracic klienta - krótka historia

    BTW. Ostatnio kupowałem laptopa w Karen. I jakież było moje
    zdziwienie, gdy przesyłka przyszła z... Komputronika.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2013-11-13 22:13:05
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "dfjkldfjkl" napisał:

    > Dla mnie to była jedyna zaleta tego sklepu. Bo tanio tam nie było

    E tam. I bywało, i nadal bywa. Dzień przed Wiadomym Marszem polazłem do nich
    pomacać upatrzonego tableta - wg Ceneo mieli go tylko o dychę drożej, niż w
    najtańszym sklepie internetowym. I bez uprzedniego zamawiania bez jenternet.
    Haczyk był gdzie indziej: gotówka na stół, płatność kartą 2 dychy drożej. A
    bankomat 2 piętra niżej ;->

    JoteR

  • 49. Data: 2013-11-14 00:06:47
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 13 Nov 2013 19:11:55 +0100, jerzu napisał(a):

    > BTW. Ostatnio kupowałem laptopa w Karen. I jakież było moje
    > zdziwienie, gdy przesyłka przyszła z... Komputronika.

    1 zdanie regulaminu Karen:
    Sklep internetowy działający pod adresem www.karen.pl prowadzony jest przez
    Komputronik S.A.
    --
    GLaF

  • 50. Data: 2013-11-14 00:18:49
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik GLaF napisał:

    > 1 zdanie regulaminu Karen:
    > Sklep internetowy działający pod adresem www.karen.pl prowadzony jest przez
    > Komputronik S.A.

    Ale jak sie nie wie to sie wydaje, ze to konkurencja ;)

    Tak jak MediaMarkt i Saturn - jedna firma, dwa brandy.