    From: CUT_INZ <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: oferta dla stałych abonentów Era
    Date: Thu, 22 Jan 2009 15:11:15 +0100

    MOST pisze:
    > Może ktoś wie, co jaki czas Era zmienia swoją ofertę dla stałych abonentów.

    Z tego co się orientuję to przed zakończeniem umowy dla każdego starego
    abonenta jest przygotowywana oferta. Przykładowo u mnie w firmie mam
    telefony z ery ok. 8-10 lat, za każdym razem dzwonią z inną ofertą. Z
    reguły są to taryfy oferowane dla "nowych" z rabatem na abonament
    (25-35%). Bardzo często zdarza się, że oferują też jakieś dodatkowe
    pakiety za połowę ceny. Extra minutki też się zdarzają.