  • 1. Data: 2024-06-01 11:00:32
    Temat: odzysk z panela PV
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    Czy komuś udało się odwarstwić rozbite szkło od ogniw fotowoltaicznych?
    Ogniwa często są (jeszcze) nieuszkodzone, co więcej nieuszkodzona jest
    przykrywająca je folia. Chodzi o to, żeby pozyskane w ten sposób płytki
    lub zestaw płytek wykorzystać w innym projekcie.
    Rozpuścić czymś? Podgrzać? Może struna jakaś albo nóż specjalny?

    --
    Mirek

  • 2. Data: 2024-06-01 14:54:51
    Temat: Re: odzysk z panela PV
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.06.2024 o 11:00, Mirek pisze:
> [...]
    > lub zestaw płytek wykorzystać w innym projekcie.
    > Rozpuścić czymś? Podgrzać? Może struna jakaś albo nóż specjalny?

    Ale że aż tak trzeba cebulić?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-06-01 20:27:06
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-06-01 14:54, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Ale że aż tak trzeba cebulić?

    "Energia elektryczna cały czas drożeje"
    Oto pierwsza ofiara!

    ;-)

    Włodek

  • 4. Data: 2024-06-03 11:11:37
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 01/06/2024 19:27, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > "Energia elektryczna cały czas drożeje"
    > Oto pierwsza ofiara!

    oprócz paneli, które obecnie są najtańsze w historii...

    c.

  • 5. Data: 2024-06-03 14:58:57
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-06-03 11:11, Cezar wrote:

    > oprócz paneli, które obecnie są najtańsze w historii...
    >
    > c.

    Z dopłatami, czy bez?

    Włodek :-/

  • 6. Data: 2024-06-03 15:28:06
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 03.06.2024 o 14:58, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Z dopłatami, czy bez?
    >
    > Włodek :-/
    Bez :)
    ale same panele:
    Panel Moduł fotowoltaiczny Astronergy 360W Full Black
    285 zł
    cena za nówke sztuke z fv z 10 lat gwarancją.
    Czyli 0,79zł/W to taniej niż 2 lata temu za używane panele...
    --
    pzdr, j.r.

  • 7. Data: 2024-06-03 15:30:27
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 03.06.2024 o 15:28, Rutkowski, Jacek pisze:

> [...]
    > 285 zł
    > cena za nówke sztuke z fv z 10 lat gwarancją.
    > Czyli 0,79zł/W to taniej niż 2 lata temu za używane panele...
    Jeszcze tańsze znalazłem :)
    Nowe z gwarancją 0,65zł/W:
    Panel fotowoltaiczny JA SOLAR 550W JAM72S30-550/GB SF BIFACJAL
    360 zł

    do negocjacji
    --
    pzdr, j.r.

  • 8. Data: 2024-06-03 15:47:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.06.2024 o 15:30, Rutkowski, Jacek pisze:

    > Jeszcze tańsze znalazłem :)
    > Nowe z gwarancją 0,65zł/W:
    > Panel fotowoltaiczny JA SOLAR 550W JAM72S30-550/GB SF BIFACJAL
    > 360 zł
    >
    > do negocjacji

    Jeżeli to te z OLX-a, to cena 360zł jest netto.

  • 9. Data: 2024-06-03 16:08:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.06.2024 o 15:47, nadir pisze:

    > Jeżeli to te z OLX-a, to cena 360zł jest netto.

    Przy zakupie jednej sztuki, czy całego kontenera?

    Robert

  • 10. Data: 2024-06-04 08:29:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 3 Jun 2024 16:08:50 +0200, Robert Wańkowski

    > Przy zakupie jednej sztuki, czy całego kontenera?

    Na sztuce, ja widzę w swojej hurtowni 256 zł netto Trina 420W.
    Longi 430W i Jinko podobnie, poniżej 0,65 zł netto/W.

    Fracht spadł mocno po wojnie kontenerowej 3 lata temu,
    ale znowu zaczyna lecieć w górę do jakichś absurdalnych
    kwot typu $4000 za kontener. Niebawem ceny pewnie znowu
    polecą w górę. :/

    --
    Pozdor
    Myjk