-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.iad.highwinds-media.com
!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-med
ia.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganew
s.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
Date: Wed, 25 Sep 2013 08:39:59 +0200
From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:17.0) Gecko/20130510 Thunderbird/17.0.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: odzysk ciepła spalin
References: <5241c915$0$1256$65785112@news.neostrada.pl> <l1t4bd$uau$1@dont-email.me>
<5242178e$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<524222af$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <524222af$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <5242853f$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
X-Trace: 1380091199 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1230 85.198.212.230:42108
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2424
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2505555
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.09.2013 01:39, Arbiter pisze:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
> news:1a4fd98f-cf57-4779-a616-a19c9e53ac78@googlegrou
ps.com...
>
>> Trabant miał tak zrobione ogrzewanie. praktycznie po pierwszym
>> przygazowaniu po zapaleniu do kabiny leciało cieple powietrze. DDRowcy
>> obudowali płaszczem tłumik.
>
> o własnie - opowiedz coś o tym. Tłumik był wymiennikiem?
>
> Myslałem o wykorzystaniu tej kompory rozpreznej
> http://moto.arbiter.pl/zdjecie/16762.Tlumik.Laser.Pi
aggio
>
> wpakowaniu jej w rurę i przedmuchiwania powietrza przez to. Tylko wlasnie
> nei wiem ile ciepla moglbym uzyskac
Metoda "na trabanta" to jedyne wyjście. nie zaburzy pracy silnika,
przepływu spalin, nie spowoduje odkładania się nagarów. Co do ilości
ciepła: Sam się nad tym zastanów. w czasach mojego dzieciństwa, w czasie
normalnej jazdy na motorowerze, tłumiki zawsze były gorące, powodujące
oparzenia i blizny, pomimo że podczas jazdy chłodziło je powietrze. Dużo
powietrza. Moim zdaniem gra warta świeczki.
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 25.09.13 09:43 RoMan Mandziejewicz
- 25.09.13 11:23 WOJO
- 25.09.13 11:27 RoMan Mandziejewicz
- 25.09.13 11:46 WOJO
- 25.09.13 11:51 J.F
- 25.09.13 11:52 AZ
- 25.09.13 12:09 AZ
- 25.09.13 12:32 RoMan Mandziejewicz
- 25.09.13 12:36 AZ
- 25.09.13 13:01 RoMan Mandziejewicz
- 25.09.13 13:25 ZIWK
- 25.09.13 18:58 Arbiter
- 25.09.13 19:22 Artur Maśląg
- 26.09.13 09:22 s...@g...com
- 26.09.13 17:29 Arbiter
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=