  • 1. Data: 2014-12-25 22:16:38
    Temat: odtwarzacz mp3
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    istnieje w ogóle coś takiego jak odtwarzacz mp3 podłączany do gniazdka
    zapalniczki? takie oddzielne urządzenie pobierające prąd z zapalniczki?

  • 2. Data: 2014-12-25 23:19:24
    Temat: Re: odtwarzacz mp3
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > istnieje w ogóle coś takiego jak odtwarzacz mp3 podłączany do gniazdka
    > zapalniczki? takie oddzielne urządzenie pobierające prąd z zapalniczki?

    A gdzie miałoby to grac?
    Własne głosniki?

  • 3. Data: 2014-12-26 01:00:28
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Poszukaj na Allegro pod hasłem transmiter mp3
    Wkładasz w gniazdo zapalniczki, ustawiasz częstotliwość i taką samą
    później ustawiasz w radiu samochodowym i możesz słuchać mp3.

  • 4. Data: 2014-12-26 18:29:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    właśnie cały pic w tym, żeby nie włączać radia - bo to bomba zegarowa,
    chodzi o coś oddzielnego z głośnikami - bo player ze słuchawkami do
    jazdy się nie nada...

  • 5. Data: 2014-12-26 20:45:16
    Od: rAzor <a...@r...strikes_baaack.nsa>

    > istnieje w ogóle coś takiego jak odtwarzacz mp3 podłączany do gniazdka
    > zapalniczki? takie oddzielne urządzenie pobierające prąd z zapalniczki?

    Istnieje.