  • Data: 2011-03-01 11:34:59
    Temat: Re: odtwarzacz DVD do auta
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:ikiek6$g54$1@inews.gazeta.pl...
    > Agent <w...@o...ue> napisał(a):
    >
    > wielkie ciach
    >
    > racja vista, ani W7 sie nie wieszaja tak czesto jak XP, ale bardzij mi
    > chodzilo o obsluche w nietypowych sytuacjach przez 3 czy nawet 6-latka jak
    > cos
    > sie tam zamknie, otworzy wylaczy... itd

    Żona jedzie z tłu więc nie ma problemu. Ja tylko jade.

    > co do mocownaia tu bym sie spieral w tych odtwarzaczach przewaznie jest to
    > komplecie, przegubowe, przemyslane i dopasowane do sztyc na zaglowki.
    >
    > dodatkowo mozna obrocic ekran i zamknac odtw. LCD-kiem do gory, malo ktory
    > lapek to ma w tej cenie.

    To niewątpliwie jakas zaleta jest. Ale dzieci szybko rosną i funcje PC też
    sa przydatne. Może nie w aucie ale taki mały PC też przyda sie w domu lub
    podrózy dla dorosłych. Są gry dla 3-4 latków które nie nawet czegoś uczą.

    > uwazam, iz dla mnie DVD mobilno-przewozne jest lepszym wyjscie, i nie
    > tylko
    > dla mnie, wez wytlumacz 3 czy 5-latkowi jak ma wlaczyc dziwek, albo co
    > gorsza
    > jakies inne dla Ciebie bardzo znajome i oczywiste funkcje ;) jadac 140
    > km/h ;)
    > rzad przed nimi ;)

    Akurat dla mnie to nie byłby duży problem bo mam narazie 1 dziecko i żona
    jedzie tez z tyłu i może cos przełączyc jak jest potrzeba.