  • 1. Data: 2003-10-06 14:00:00
    Temat: odswiezanie tepsianego dns
    Od: dawid <r...@t...cy>

    Witam

    Ile moze trwac odswiezenie informacji o domenie przez dnsy tpsy.
    Zakupilem moze troche egzotyczna domene jak domena.ws i czekam juz
    sobie szosty dzionek a dns tpsy nie potrafi wskazac, ze nadrzednym dns
    dla mojej domeny jest *.dns.ws. Gdy odpytuje inne dnsy o swoja domene
    oytrzymuje

    dig @szeloba.nask.waw.pl domena.ws

    ;; QUESTION SECTION:
    ;domena.ws. IN A

    ;; AUTHORITY SECTION:
    ws. 81454 IN NS NS3.DNS.ws.
    ws. 81454 IN NS NS4.DNS.ws.
    ws. 81454 IN NS NS5.DNS.ws.
    ws. 81454 IN NS NS1.DNS.ws.
    ws. 81454 IN NS NS2.DNS.ws.

    co imho znaczy, ze zapytanie powinno byc kierowane do ktoregos
    *.dns.ws. Odpytywany *.dns.ws o domena.ws poprawnie wskazuje moj
    secondary i primary dns. A serwey dns*.tpsa.pl nie chca :( Robie cos
    zle, czy moze mam jeszcze poczekac?

    Pozdrawiam

    dawid

  • 2. Data: 2003-10-08 08:34:48
    Temat: Re: odswiezanie tepsianego dns
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    dawid wrote:
> [...]
    > sobie szosty dzionek a dns tpsy nie potrafi wskazac, ze nadrzednym dns
    > dla mojej domeny jest *.dns.ws. Gdy odpytuje inne dnsy o swoja domene

    Witam,

    moze nie jestes klientem TPSA - byla niedawno informacja, ze ich DNSy
    ulegly rekonfiguracji... www.tpnet.pl i tam jest link - albo w archiwum.

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2003-10-08 12:05:45
    Od: dawid <r...@t...cy>

    On Wed, 8 Oct 2003 08:34:48 +0000 (UTC), "SzYmOn"
    <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> wrote:

    Witam

    >moze nie jestes klientem TPSA - byla niedawno informacja, ze ich DNSy
    >ulegly rekonfiguracji... www.tpnet.pl i tam jest link - albo w archiwum.
    Czytalem ten watek, lacze sie z numerow tpsa. Dns juz dziala, nie wiem
    czy dzialanie zbieglo sie w czasie czy moze wymusila je moja reakcja,
    ale pomoglo dodanie drugiego secondary. W kazdym razie juz dziala :)
    Dzieki za zainteresowanie.

    Pozdrawiam
    dawid

  • 4. Data: 2003-10-09 08:09:16
    Od: "Jakub \"Venom\" Zukowski" <v...@n...com>

    > Czytalem ten watek, lacze sie z numerow tpsa. Dns juz dziala, nie wiem
    > czy dzialanie zbieglo sie w czasie czy moze wymusila je moja reakcja,
    > ale pomoglo dodanie drugiego secondary. W kazdym razie juz dziala :)
    hehehe... to napewno przez twoja reakcje.. tpnet bal sie paniki i buntow
    wiec wzial sprawy w swoje rece i naprawil usterke dot. tylko i wylacznie
    twojej osoby. :)
    TPSA firmy ma daleko gdzies a co dopiero zwyklych userow... ;]

  • 5. Data: 2003-10-09 11:32:21
    Od: dawid <r...@t...cy>

    On Thu, 9 Oct 2003 08:09:16 +0000 (UTC), "Jakub \"Venom\" Zukowski"
    <v...@n...com> wrote:

    >hehehe... to napewno przez twoja reakcje..
    Nie zrozumiales mnie, jako reakcje mialem na mysli dodanie drugiego
    secondary i odswiezenie wpisow u registrara. Ja nawet nie myslalem o
    mailowaniu do tpsy lub temu podobnych zabiegach.

    >tpnet bal sie paniki i buntow wiec wzial sprawy w swoje rece i naprawil
    >usterke dot. tylko i wylacznie twojej osoby. :)
    :)
    trzeba miec nadzieje, ze kiedys, gdy klient bedzie mial pelna
    mozliwosc wyboru operatora a ceny uslug beda obarczone taka marza, ze
    bedzie trzeba rywalizowac o klienta aby przezyc wsrod konkurencji
    takie dzialania beda prowadzone, pozyjemy zobaczymy.

    >TPSA firmy ma daleko gdzies a co dopiero zwyklych userow... ;]
    kiedys wpadli na pomysl, ze userom nie trzeba darmowych minut w
    abonamencie i w pewnym momencie im sie to odwidzialo jak zaczeli
    tracic klientow, z czasem i z internetem bedzie podobnie, ale to juz
    dyskusja OT.

    Pozdrowionka
    dawid

  • 6. Data: 2003-10-09 11:32:28
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Wed, 8 Oct 2003 12:05:45 +0000 (UTC), dawid <r...@t...cy>
    wrote:
> [...]
    na pl.internet.komunikaty byla informacja ze beda problemy z ich
    dnsami.

    Ale nie rozumiem co mialy dnsy tepsy. trzeba bylo sprobowac zmienic
    serial i reload nsa zrobic.

    kwestia jest kiedy plik strefy WS zostanie przeladowany.

    Wiesiek

  • 7. Data: 2003-10-09 11:32:39
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    <v...@n...com> wrote:

    >hehehe... to napewno przez twoja reakcje.. tpnet bal sie paniki i buntow
    >wiec wzial sprawy w swoje rece i naprawil usterke dot. tylko i wylacznie
    >twojej osoby. :)
    hehe.. jasne :) a swistak siedzi ..... zgadzam sie z toba w 100%

    >TPSA firmy ma daleko gdzies a co dopiero zwyklych userow... ;]
    dokladnie. 3 lata sie z nimi bawilem...
    Aczkolwiek do goscia ktory robil DNS nie mialem zastrzezen. na drugi
    dzien juz wszystko bylo zrobione.

    Czasem jednak zdarzalo mu sie mylic w rekordach PTR i kropek nie
    stawial na koncu. Ot jakis nie dokladny CONTROL+C - CONTROL+V

    Wiesiek