  • Data: 2011-09-12 20:40:09
    Temat: Re: odpowiednik i5 AMD
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Dombczak wrote:
> [...]

    taka jak miedzy samochodami od hyundaia i forda ;)

    zawsze warto poczekac, rozwoj techniczny sprawia ze bedzie wydajniej za
    ta sama kase

    > Roznica jest od zawsze taka ze AMD produkuje klony ix86, jakie by one
    > nie byly to zawsze beda to klony oryginalu.

    i komus to ma niby przeszkadzac?
    amd oferuje jeden 'domowy' socket do ktorego pasuje wszystko a wydajnosc
    jest tansza niz w produktach intela ktory z kolei posiada w ofercie
    najszybsze uklady

    potrzebujesz najszybszego procesora na rynku? - intel
    potrzebujesz cos ze sredniego, domowego segmentu - amd

    a to czy sa to klony intela czy nie, nie ma tu dla kowalskiego zadnego
    praktycznego znaczenia, chyba ze sie chce fanbojstwo uprawiac

    zawsze dziwili mnie ludzie ktorzy maja 'swoje' firmy i sa gotowi walczyc
    z 'konkurencja' bez sensownych argumentow, za to z "glebokim wewnetrznym
    przekonaniem", gdyby ci jeszcze za to placili to moglbym zrozumiec...