  • 11. Data: 2005-01-04 19:37:29
    Temat: Re: odpis VAT = link do ustwy + humor
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Jakub Żukowski" <j...@N...gmail.com> napisał w
    wiadomości news:crekl0$5g7$1@korweta.task.gda.pl...

    > Kazda wieksza firma dokleja automatycznie tego typu stopki do maili...
    > Chociazby Radio ZET.

    np. duzy bank m/n

    This message (including any attachments) is confidential and may be
    privileged. If you have received it by mistake please notify the sender by
    return e-mail and delete this message from your system. Any unauthorised
    use or dissemination of this message in whole or in part is strictly
    prohibited. Please note that e-mails are susceptible to change.

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 12. Data: 2005-01-04 21:14:22
    Od: "Piotr" <m...@w...pl>

    Użytkownik "VoMi7" <v...@N...altanet.pl> napisał w wiadomości
    crazy bejbi wrote:

    >Pewnie ze bedzie VAT od 1 Marca. Odliczenie VATu za Internet tez jest od
    >Marca tego roku. US faktur za poprzednie miesiace styczen luty nie
    >bedzie uznawal faktur jako podstawy do odliczenia.

    22 % VAT jest od 1 marca.

    PIT jest rozliczany rocznie i sadze, ze wydatki na net w styczniu/lutym tez
    beda mogly byc odliczone od dochodu za 2005

    Piotr

  • 13. Data: 2005-01-04 23:45:15
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Użytkownik Piotr napisał:

    > 22 % VAT jest od 1 marca.
    >
    > PIT jest rozliczany rocznie i sadze, ze wydatki na net w styczniu/lutym tez
    > beda mogly byc odliczone od dochodu za 2005

    no to teraz mamy zagwozdkę - ktos dzownił do jakiegoś US w tej sprawie
    wystawiac userom faktury (i tak ksieguje), ale czy już teraz - zeby
    znowu userow nie wprowadzic w błąd .... i samemu sie nie napapierkować.

    na stronie neostrady jest niby jako symulacja odliczeń cały rok i kwoty
    netto (tj. vat zw.) (ale na razie taki jest w sumie stan prawny ...)

    wojtek

  • 14. Data: 2005-01-04 23:54:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik crazy bejbi napisał:

    > no to teraz mamy zagwozdkę - ktos dzownił do jakiegoś US w tej sprawie
    > wystawiac userom faktury (i tak ksieguje), ale czy już teraz - zeby
    > znowu userow nie wprowadzic w błąd .... i samemu sie nie napapierkować.

    Ustawa o PIT i odliczeniach kosztów internetu funckjonuje od 1 stycznia 2005
    Ustawa o VAT i opodatkowaniu Internetu obowiązywać będzie od 1 marca 2005

    Są to _NIEZALEŻNE_ ustawy.

    M.

  • 15. Data: 2005-01-05 08:11:05
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > ... W celu?

    W celu uniknięcia publicznej dyskusji na temat zawartości listu ;)

    --
    Marek

  • 16. Data: 2005-01-05 08:15:24
    Od: Wiesiek <r...@o...pl>

    On Tue, 4 Jan 2005 18:26:22 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki
    <o...@...ns.pl> wrote:

    >... W celu?
    Moze zeby sie popisac? Niektorych bawia stropki na 15-20 linijek.

    Swego czasu prowadzilem z Energisem korespondencje mailowa przez
    pewien czas. Rowniez taka duza stopka byla po polsku i angielsku
    ladnie wygwiazdkowana.

    Oczywiscie i tak maile trafialy do jakiegos wspolnego katalogu watkow,
    bo jak mi sie zmienil przedstawiciel, to dostalem do niego maila na
    temat o ktorym do niego akurat nie pisalem.
    Zmienilo sie wszystko, ale analiza naglowka nie wykazala zadnego
    forwardu a reply szlo na moj MSG-ID.

    Tak wiec to chyba ma obowiazywac kogos DO kogo mail jest wysylany. W
    druga strone to jakos nie dziala chyba.

    --
    Wiesiek

  • 17. Data: 2005-01-05 11:54:58
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Znam duże firmy, gdzie na szczęscie takiego dużego gó^H^H^H nie doczepia
    się do poczty.

    > ... W celu?

    Zapewne jako pewien rodzaj dupochronu, ale na jakiej zasadzie on miałby
    działać, to jakoś średnio sobie mogę wyobrazić.
    Swoją drogą, może powinienem postarać się, aby ten dokument z www trwale
    usunąć? :)

    --
    [ ŁT ]

  • 18. Data: 2005-01-05 12:43:57
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Lukasz Trabinski wrote:
    > Znam duże firmy, gdzie na szczęscie takiego dużego gó^H^H^H nie doczepia
    > się do poczty.
    A co Ci przeszkadzaja takie stopki? Chodzi o cenne bajty na neostradzie?
    Jestes zwyczajnie informowany o charakterze korespondencji. Taka jest
    widocznie polityka firmy i nalezy to uszanowac.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 19. Data: 2005-01-05 12:44:51
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Wiesiek wrote:
    > Moze zeby sie popisac? Niektorych bawia stropki na 15-20 linijek.
    A moze, aby ktos wiedzial co wolno, a czego nie?

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 20. Data: 2005-01-05 13:33:47
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Jakub Żukowski <j...@n...gmail.com> wrote:
    > A co Ci przeszkadzaja takie stopki? Chodzi o cenne bajty na neostradzie?

    Są potrwornie długie, przeważnie nikt ich nie czyta, korespondencja staje
    się mocno nieczytelna, są kłopoty z wycinaniem. Długość maila akurat w moim
    przypadku nie jest problemem.

    > Jestes zwyczajnie informowany o charakterze korespondencji. Taka jest
    > widocznie polityka firmy i nalezy to uszanowac.

    Nie interesuje mnie wewnętrzna polityka firmy, w której w dodatku nie pracuję.
    W skrajnym wypadku, mógłby to być link do strony, gdzie taka polityka
    byłaby uzewnętrzniona, łaczenie z tym, co prezes owej firmy jadł na śniadanie
    oraz jak pracownicy przyszli w danym dniu ubrani do pracy i czy zgodnie
    z przyjętą polityką firmy.

    --
    [ ŁT ]