  • 1. Data: 2011-12-21 08:58:25
    Temat: odp na autoopony
    Od: Magdalena Modzelewska <m...@g...com>

    Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
    zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

  • 2. Data: 2011-12-21 09:24:37
    Temat: Re: odp na autoopony
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    4...@q...googlegroups.com
    *Magdalena Modzelewska* napisał(-a):

    > Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
    > zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

    A ile wzięłaś (wziąłeś?) za ten spam?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-12-21 10:06:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 23:58:25 -0800 (PST), Magdalena Modzelewska
    napisał(a):

    > Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
    > zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

    Kobieto, nawet spamowac trzeba umiec!

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2011-12-21 11:05:52
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Kobieto, nawet spamowac trzeba umiec!

    Najpierw zdecydować się co do płci...

  • 5. Data: 2011-12-21 12:56:36
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-12-21 11:10, Chris pisze:

    > Ciekawy spamer :)
    >
    > http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=484598

    ...ale jaki to ma związek ze spamem o oponach?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2011-12-21 13:04:39
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    LEPEK nabazgrał(a):

    > ...ale jaki to ma związek ze spamem o oponach?

    Tan sam mail prowadzi/ł ? to stronę co i wysłał maila ze spamem na grupę.

  • 7. Data: 2011-12-21 13:30:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-12-21 13:04, Chris pisze:
    > LEPEK nabazgrał(a):

    > Tan sam mail prowadzi/ł ? to stronę co i wysłał maila ze spamem na grupę.

    Czy coś ze mną nie tak?
    Spam na PMS z: From: Magdalena Modzelewska <m...@g...com>
    Mail z tojego linka: m...@g...com

    OK - oba adresy gmailowe, ale poza tym nie widzę nic wspólnego...

    Pozdr,

  • 8. Data: 2011-12-21 16:13:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Magdalena Modzelewska

    > Ja też trafiłem na www , kupiłem i nie mam żadnych
    > zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

    Chyba fatalnie Wam idzie, skoro spamujecie nawet w wymierającym usenecie.

  • 9. Data: 2011-12-21 16:17:11
    Od: "Kamil" <K...@w...PL>

    >OK - oba adresy gmailowe, ale poza tym nie widzę nic wspólnego...

    bo każdy pijak to złodzij

    KJ

  • 10. Data: 2011-12-21 18:03:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    napisał(a):

    > Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
    > zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

    Szkoda że wybór zerowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138