  • Data: 2009-07-04 21:27:37
    Temat: Re: odkurzacze
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papa Smerf pisze:
    > witam,
    > czy jesteśmy skazani na erę odkurzaczy, czyli pudełek z masą wiatraków
    > odsysających wszystkie śmieci z otoczenia i wyjące w nibogłosy?:O(

    nie. W zsialczu wystarczy wielki wolnoobrotowy wiatrak, i... jeśli to
    komp do internetu - to wszystko.
    PRzykład:

    Obudowa qoltec alu door. Aluminiowe drzwiczki zasłaniają wszelkie
    szczeliny od przodu kompa, tłumi to dzwiek w pewnym stopniu. moze dziwek
    to za dużo powiedziane, ale świsty, wysokie tony - radyklanie. cena z
    zasilaczem - poniżej 200zl.
    Procesor athlon 64 ( wiem ze staroć, ale to przykład) który potrafi
    obniżyć czestotliwość gdy niejest obciążony. ( wiem ze teeraz każdy
    potrafi)
    Płyta główna gigabyte, taka która zwalnia obroty gdy procesor jest
    chłodny.
    Grafika pasywna lub na plycie

    W praktyce: podczas uruchamiana komputera wyją wszystkie wentylatory, po
    zakończeniu sekwencji startowej biosu, wentylator na procesorze wyłącza
    sie. Koniec szumów. najgłośnieszy jest chrobot twardego dysku.

    Bez problemów, bez absurdalnych kosztów..

    ToMasz