  • Data: 2017-01-10 18:49:09
    Temat: Re: odkręcam gaz...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Minute wytrzymam.

    Moje gratulacje.

    > Bo zabraknie. Albo grzalka sie przegrzeje, bo nie bedzie przykryta.
    > A powinna po wylaczeniu jeszcze chwile w wodzie zanurzona byc.

    Nie zabraknie. Nie wyobrażam sobie, bym mógł mieć inny czajnik niż
    z grzałką w dnie. Może być centymetr wody, a on i tak działa. Nawet
    pusty, jak się próbuje włączyć, to zaraz robi "pstryk" i się wyłącza.

    > A nie ma mniejszej mocy ? :-)

    Nie, ma tyle samo, co większe czajniki (ten ma jeden litr). Za to
    bardzo rzetelnie ta moc opisana na tabliczce znamionowej. Jest tam:
    "220-240V" i "1680-2000W". Znaczy się grzałka ma 28,8 oma. A przy
    napięciu 230V powinien dawać 1837W.

    > Poczekac i warowac. Przy minucie chodzic nie ma sensu, przy dwoch
    > tez znikomy :-)

    Dla mnie często ważniejsze jest by się przejść, niż żeby się napić.

    --
    Jarek