  • Data: 2017-01-06 17:35:38
    Temat: Re: odkręcam gaz...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > Tak właśnie próbowałem, suchutko było :-(

    Ale tam kilometr dalej się udało. Inne warunki hydrogeologiczne, czy
    jednak byli bardziej wytrwali i poszli głębiej? Wiem, że nie wszędzie
    jest jak u mnie, gdzie za drobe pieniądze można w ciągu jednego dnia
    wywiercić 30-40 metrów studni z doskonałą wodą.

    Jarek

    --
    Mieszkała stonoga pod Białą,
    Bo tak się jej podobało.