    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: odgrzybianie
    Date: Tue, 8 Jun 2010 11:27:53 -0500

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:hulpmv$jmd$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie ma czegos takiego jak "zwykle" - bo w Camry tak masz?

    W Camry nie miałem filtra, to był 1995 rocznik...
    W Acoordzie mam filtr i jest on przed dmuchawą.
    Parownik jest tuż za dmuchawą.
    W Acurze jest to samo. W Subaru kolegi jest to samo.
    Nie ma powodu aby było inaczej bo taki jest sens tego
    filtra aby oczyszczał powietrze wchodzące na dmuchawę.

    > Rownie czesto filtr siedzi pod maską jak i w podszybiu.

    W którym konkretnie aucie tak siedzi sobie ten filtr "pod maską"?

    > Psikac najlepiej na parownik od strony rury sciekowej, czesto mozna
    > rozpiac ja we wnetrzu i tam wpuscic rurke z "natryskiem" blizej parownika.

    Też tak można, oczywiście... Istotne jest aby nie psikać
    do otworów wlotowych bo po drodze jest filtr który
    odfiltruje wszelkie pianki itp, nie dojdą one do pleśni...