  • 1. Data: 2010-07-16 11:10:21
    Temat: odczytania faksu z nagrania
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    troche za goraco na szukanie, wiec moze ktos ulatwi sprawe ?
    potrzebny mi soft, do ktorego mozna zapodac nagranie, a on wyswietli fax

  • 2. Data: 2010-07-19 12:40:48
    Temat: Re: odczytania faksu z nagrania
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    brum pisze:
    > troche za goraco na szukanie, wiec moze ktos ulatwi sprawe ?
    > potrzebny mi soft, do ktorego mozna zapodac nagranie, a on wyswietli fax

    RadioCom
    http://www.bonito.net/frames/en_ham_index.htm

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 3. Data: 2010-07-19 13:30:19
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > RadioCom
    > http://www.bonito.net/frames/en_ham_index.htm

    po czym wnosisz, ze zadziala ?
    szczerze piszac, myslalem o sofcie ham-skim, ale chyba predkosci nie te ?

  • 4. Data: 2010-07-21 07:24:38
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 16 Jul 2010 13:10:21 +0200, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    >troche za goraco na szukanie, wiec moze ktos ulatwi sprawe ?
    >potrzebny mi soft, do ktorego mozna zapodac nagranie, a on wyswietli fax

    mysle, ze soft istnieje, ale ja tobie nie powiem. Soft to programowy
    dekoder cyfrowych transmisji (ktory pewnie moze wspolpracowac z karta
    dzwiekowa). Kwestia tylko algorytmu.

    Tylko pytanie, jaki jest cel twojego dzialania i czy jest legalny !!!
    Pewnie daloby sie pojsc za to siedziec!

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-07-21 07:25:28