  • 1. Data: 2010-12-11 20:44:49
    Temat: od stycznia LPG tankujemy sami...
    Od: "unet" <t...@g...pl>

    .. taka nowina przywital mnie dzis pracownik na "Oszolomie", ponoc gaz bedzie tanszy,
    pistolet inny a
    zmiany obejma cala ojczyzne...

    Prawde powiadal ?

    PS Google niesmialy w temacie, pokazal
    http://www.autoinfo.pl/wiadomosci/masz-instalacje-lp
    g-czas-nauczyc-sie-tankowac

  • 2. Data: 2010-12-12 01:55:19
    Temat: Re: od stycznia LPG tankujemy sami...
    Od: "maciej ja" <m...@p...onet.pl>

    choc cos w tym porabanym kraju zmienia sie na plus...
    ale czy to przelozy sie na cene. mniemam ze watpie..
    natomiast wreszcie oszczedze czas spedzony na bezsensownym czekaniu na
    pracownika do zatankowania lpg..

  • 3. Data: 2010-12-12 08:18:48
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "maciej ja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > choc cos w tym porabanym kraju zmienia sie na plus...
    > ale czy to przelozy sie na cene. mniemam ze watpie..
    > natomiast wreszcie oszczedze czas spedzony na bezsensownym czekaniu na
    > pracownika do zatankowania lpg..

    Ja tam zawsze tankowałem sam. Założyć pistolet nie jest ciężko, aczkolwiek
    jak ktoś ma dwie lewe ręce to łatwo się gazem może poparzyć. Nie wyobrażam
    sobie kobiet samodzielnie tankujących gaz - założenie pistoletu wymaga
    troche siły.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2010-12-12 08:34:07
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-12-12 08:18, Leszek Kowalski pisze:

    > Ja tam zawsze tankowa?em sam. Za?o?y? pistolet nie jest ci?ko, aczkolwiek
    > jak kto? ma dwie lewe r?ce to ?atwo si? gazem mo?e poparzy?. Nie wyobra?am
    > sobie kobiet samodzielnie tankuj?cych gaz - za?o?enie pistoletu wymaga
    > troche si?y.

    Wiesz zaraz Ci napiszą że kobieta to niech gazu używa tam gdzie należy
    go używać :D

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-12-12 09:51:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > ale czy to przelozy sie na cene. mniemam ze watpie..
    > natomiast wreszcie oszczedze czas spedzony na bezsensownym czekaniu na

    to nie do konca jest tak.
    Pisloty używane w PL są tak skonstruowane, ze przy odrobinie pecha, a wcale
    nie trzeba go dużo, można sobie nieźle poparzyc ręce podczas
    zdejmowania/zakładania pistoletu i to jest główny powód tego, ze tankują
    tylko Ci, którzy przeszli przeszkolenie i powinni mieć ochronne rękawice.
    To czy je mają, czy nie - to już inna sprawa.
    Generalnie też tankowałęm sobie sam na znajomej mi stacji, co nie zmienia
    faktu - ze nie wyorbażam sobie ogólnbodostpnego tankowania LPG bez zmiany
    pistoletów, bo to, ze ktoś będzie woził w samochodzie grube rękawice po
    łokcie bardzo wątpie.

    ps. i tak zupelnie z innej beczki - ja tam na stacji nie lubie sie brudzic,
    zwlacza w takich warunkach pogodowych. Podjeżdzam, grzecznie prosze "do
    pełna" i wracam do ciepłego auta.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2010-12-12 10:28:03
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak ktoś ma dwie lewe ręce to łatwo się gazem może poparzyć. Nie wyobrażam
    > sobie kobiet samodzielnie tankujących gaz - założenie pistoletu wymaga

    Ja miałem nieprzyjemność pracować 3 dni na stacji paliw. Jak mi raz walneło
    gazem po twarzy
    to od razu mi połowa skóry zeszła z nosa. W niektórych autach ten wlew jest
    tak bezsensownie
    umieszczony, że naprawde ciężko jest to równo założyć.

  • 7. Data: 2010-12-12 10:31:57
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam zawsze tankowałem sam.

    I z tego powodu mogly byc nieprzyjemnosci...

    >Założyć pistolet nie jest ciężko,
    > aczkolwiek jak ktoś ma dwie lewe ręce to łatwo się gazem może poparzyć.
    > Nie wyobrażam sobie kobiet samodzielnie tankujących gaz - założenie
    > pistoletu wymaga troche siły.

    Dlatego planuje sie zmienic pistolety do tankowania.

    http://www.youtube.com/watch?v=EYvAD2naC_s

    Ten system jest bardzo dobry aczkolwiek taki jak w DE czy NL do samoobslugi
    juz jest wystarczajacy.

    Gorzej bedzie z nierozgarnietymi ktorzy odjada z pistoletem... co prawda
    weze maja zlacza zrywalne z obustronnym stopem ale nie wyklucza to w 100%
    mozliwosci pociagniecia za soba dystrybutora...

    Jakis miesiac temu stacja cng w pozku byla 2 dni nieczynna bo jedna pani
    odjechala sobie z kawalkiem weza a obsluga nie miala przeszkolenia do
    zmontowania zlacza zrywalnego na powrot...

    Mnie tez zdazylo sie odjechac z wezem cng od prywatnej sprezarki :)

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-12-12 11:34:52
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ps. i tak zupelnie z innej beczki - ja tam na stacji nie lubie sie
    > brudzic, zwlacza w takich warunkach pogodowych. Podjeżdzam, grzecznie
    > prosze "do pełna" i wracam do ciepłego auta.

    Skoro masz zamontowany wlew pod zderzakiem tak aby przypadkiem nie było
    widać to się nie dziwie. Ludzie wreszcie nauczą się montować wlew w sensowym
    miejscu (najlepiej pod klapką wlewu benzyny). Teraz nikt nie zwraca na to
    uwagi, bo to nie on będzie czołgał się pod autem.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 9. Data: 2010-12-12 11:58:32
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 09:51:39 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > ps. i tak zupelnie z innej beczki - ja tam na stacji nie lubie sie brudzic,
    > zwlacza w takich warunkach pogodowych. Podjeżdzam, grzecznie prosze "do
    > pełna" i wracam do ciepłego auta.

    Etam, po to są rękawiczki jednorazowe na stacji żeby sobie rąk od
    pistoletu nie usyfić.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-12-13 15:13:09
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-12-12 11:34, Leszek Kowalski pisze:
> [...]
    > miejscu (najlepiej pod klapką wlewu benzyny). Teraz nikt nie zwraca na to
    > uwagi, bo to nie on będzie czołgał się pod autem.

    dziwię się tym co mają dziurę w błotniku lub przy wlewie, to proszenie
    się o rudą oraz wyraz głupoty montera (zwłaszcza na błotniku)

    --
    krzysiek82