  • Data: 2012-12-04 20:42:49
    Temat: Re: ochrona przeciwporażeniowa
    Od: WuPeS <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie czepiaj się, ja szukam schematu, a wszystkie strony serwują mi
    > wnioski... (dalej wiadomo, pomijam)

    Ręce opadają...

    Ochrona przeciwporażeniowa to nie są gotowe schematy ani "wnioski", ale
    zestaw zaleceń i zasad (znormalizowanych zresztą) wykonywania instalacji
    elektrycznych stosownie do ich aplikacji (instalacje przemysłowe,
    mieszkaniowe, energetyczne etc.)
    Twoje pytanie jest typu: szukam schematu dobrej izolacji między dwoma
    przewodami...