  • 21. Data: 2011-01-04 10:37:09
    Temat: Re: ocet
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-03 15:05, babinicz pisze:

    > - Otwierać! Policja!
    > - Nie zamawialiśmy policji, tylko prostytutki!
    > - Ale to sąsiedzi nas wzywali!
    > - Sąsiedzi wzywali, to niech sąsiedzi Was ruchają.

    Znam historię nieco podobną, w dodatku bardziej TG i autentyczną. Otóż
    opowiadał mi pewien znajomy laweciarz, jaka to czasem wojna i wyścigi
    między laweciarzami odchodzą. Stłuczka miała miejsce na obwodnicy
    Trójmiasta w pobliżu Auchan. "Mój" laweciarz opowiadał, że aby zdążyć
    jako pierwszy wbił się na parking Auchan i jakoś tam pod prąd wjazdem
    dotarł na miejsce, zabiera się do podczepiania. Po chwili nadjeżdża
    konkurent i z mordą wyskakuje, że "to jego", bo go policja wezwała. Na
    co usłyszał, że w takim razie niech sobie załaduje radiowóz ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 22. Data: 2011-01-05 09:11:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.01.2011 15:39, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > 10ml czego?

    Kwasu octowego :-P