  • 1. Data: 2011-01-03 14:58:17
    Temat: ocet
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Tak sie zastanawiam. Zjadłem przed chwilą galaratę z octem spirytusowym (ok
    50 - 100 ml octu) a potem wsiadłem do auta i pojechał. Czy alkomat wykazał
    by spożycie alkocholu gdybym musiał teraz dmuchac ? Ma ktoś jakieś
    doświadczenie w tej sprawie ? I jakie szanse miałbym na wybronienie się.

  • 2. Data: 2011-01-03 15:05:01
    Temat: Re: ocet
    Od: "babinicz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doświadczenie w tej sprawie ? I jakie szanse miałbym na wybronienie się.

    Masz rzeczywiście poważny problem w kwestii dmuchania i jeszcze większy w
    kwestii wspomnianego "alkocholu".
    Tak na marginesie, i żeby nie było, że nie na temat przypomniał mi się
    dowcip:

    - Otwierać! Policja!
    - Nie zamawialiśmy policji, tylko prostytutki!
    - Ale to sąsiedzi nas wzywali!
    - Sąsiedzi wzywali, to niech sąsiedzi Was ruchają.

    pzdr.
    babinicz

  • 3. Data: 2011-01-03 15:06:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.01.2011 14:58, mz pisze:
    > Tak sie zastanawiam. Zjadłem przed chwilą galaratę z octem spirytusowym (ok
    > 50 - 100 ml octu) a potem wsiadłem do auta i pojechał. Czy alkomat wykazał
    > by spożycie alkocholu gdybym musiał teraz dmuchac ? Ma ktoś jakieś

    A co to jest "alkochol"?

    > doświadczenie w tej sprawie ? I jakie szanse miałbym na wybronienie się.

    Policz sobie... 100ml przy 10% - to masz 10ml.

    Swoją drogą paragraf odnosi się do każdego bycia "pod wpływem".

  • 4. Data: 2011-01-03 15:39:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-03, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > A co to jest "alkochol"?

    > Policz sobie... 100ml przy 10% - to masz 10ml.

    10ml czego?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2011-01-03 15:58:07
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Tak sie zastanawiam. Zjadłem przed chwilą galaratę z octem
    > spirytusowym (ok 50 - 100 ml octu) a potem wsiadłem do
    > auta i pojechał. Czy alkomat wykazał by spożycie alkocholu
    > gdybym musiał teraz dmuchac ?

    Alkocholu na pewno nie :-). A alkoholu? A niby dlaczego
    miałby wykazać? To że ocet nazywa się "spirytusowy" nie
    znaczy ma w sobie alkohol :-). Prędzej by Ci wykazało po
    zażyciu większej dawki kropli żołądkowych...

    > Ma ktoś jakieś doświadczenie w tej sprawie ?

    Doświadczenie raczej nie, ale za młodu, jeszcze w PRL, znany
    był sposób właśnie na "niewykazanie" alkoholu po nocnej
    popijawie. Było to ni mniej, ni więcej jak walnięcie jednego
    głębszego... octu. Natomiast nie jestem w stanie stwierdzić
    czy to działało ;-)

    > I jakie szanse miałbym na wybronienie się.

    Myślę że 100% ;-))

  • 6. Data: 2011-01-03 16:19:33
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnii3ns5.s8f.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
    > 10ml czego?

    kwasu octowego? CH3COOH

  • 7. Data: 2011-01-03 16:21:35
    Od: "gri" <s...@a...er>

> [...]
    > doświadczenie w tej sprawie ? I jakie szanse miałbym na wybronienie się.

    ocet to nie jest alkohol. Nie otępia zmysłów.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Fermentacja_octowa

  • 8. Data: 2011-01-03 16:43:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jan 2011 15:58:07 +0100, Robert_J wrote:
> [...]
    >popijawie. Było to ni mniej, ni więcej jak walnięcie jednego
    >głębszego... octu. Natomiast nie jestem w stanie stwierdzić

    Kto wie .. moze mylilo nos milicjanta - w koncu galaretke wolno bylo
    zniesc, moze mylilo "balonik" - tylko trudno mi powiedziec w ktora
    strone - ocet odbarwial, czy wlasnie zabarwial, ale papuga mogla
    demonstrowac ze to sie przyrzad pomylil :)

    J.

  • 9. Data: 2011-01-03 19:23:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-03 14:58, mz pisze:
    > Tak sie zastanawiam. Zjadłem przed chwilą galaratę z octem spirytusowym (ok
    > 50 - 100 ml octu) a potem wsiadłem do auta i pojechał. Czy alkomat wykazał
    > by spożycie alkocholu gdybym musiał teraz dmuchac ? Ma ktoś jakieś

    100ml octu wciągnąłęś?? Przecież to można się porzygać...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 10. Data: 2011-01-03 22:04:23
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-03 19:23, DoQ pisze:

    > 100ml octu wciągnąłęś?? Przecież to można się porzygać...

    Niektorzy lubia polewac octem, ja wole osobiscie cytrynka. 100ml - moze
    kolega jakas wielka galarete jadl, ze tyle polewal? ;)

    --
    venioo
    GG:198909