    From: jeo stancey <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: obróbka nowego netbuka ;)
    Date: Sun, 17 Oct 2010 05:55:38 -0700 (PDT)

    On 17 Paź, 13:46, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "jeo stancey"  napisał w wiadomości grup
    0g2000yqk.googlegroups.com...
    > 1.) Co zrobić z partycją "RECOVERY"?
    >
    > Wywalić. Po co przywracać te wszystkie śmieci? Lepiej instalować czysty system.
    >
    > 2.) Co zrobić z oryginalnym mechanizmem bootloader (jest tam opcja
    > naprawy)?
    >
    > Instaluj XP->7->Linux (lub XP->Linux->7)

    Tak ale NIE MA w pudełku CD (zresztą netbook nie ma napędu) ani
    żadnego katalogu z instalką w7 (nigdzie na HD). Wszystko jest w tej
    partycji "RECOVERY" ale nie da się tam wyodrębnić czystej instalacji
    w7, jest to chyba jakoś skompilowane przez Toshibę. Szczerze to nie
    widziałem jeszcze instalki w7, czego tam szukać (na 'RECOVERY') i jak
    uruchomić?