  • Data: 2013-11-21 21:34:02
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-21 16:32, RadoslawF pisze:

    > Jakbym znajomego z pracy słyszał. Też nie był zawalidrogą, nigdy.
    > Przynajmniej do czasu przyjścia innego znajomego który rozpoczynając
    > zdanie od "ty ..uju zakłamany" przypomniał mu sytuację w której
    > jednak był zawalidrogą.

    przesyłać ci nagrania z codziennej jazdy? mandaty za prędkość? :)
    przecież nie będę cię przekonywał, ale moja jazda nie ma za dużo
    wspólnego z ekodrajwingiem i zasypianiem na światłach.
    Zwisa mi to czy potrafisz oglądać prognozę pogody ze zrozumieniem, jak
    dla mnie możesz jeździć na zimówkach od sierpnia do czerwca, tyle że t
    ty będziesz zawalidrogą bo twoje zimówki z bieżnikiem 4mm będą się
    gorzej trzymały niż moje letnie

    Jakbym zamiast imienia i pierwszej litery
    > nazwiska ukrywał się za ciągiem takich samych literek też mógłbym
    > bezpiecznie kłamać, bo kto mnie rozpozna ?

    no pewnie, ukrywając się za imieniem i jedną literką jest całkiem inaczej :)
    jak ci tak bardzo zależy to poświęć kilka godzin, a znajdziesz wszystkie
    moje dane łącznie z adresem (hint: z tego co pamiętam podpisuję się pod
    postami bardzo podobnie - od długiego czasu) - od czasu przymusowego
    zmieniania serwerów news i programów ich obsługujących nie poświęcam
    czasu na wypełnianie danych.

    ŁukaszB :)