  • Data: 2013-11-22 01:12:04
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-11-21 21:34, Użytkownik dddddddd napisał:

    > przesyłać ci nagrania z codziennej jazdy? mandaty za prędkość? :)
    > przecież nie będę cię przekonywał, ale moja jazda nie ma za dużo
    > wspólnego z ekodrajwingiem i zasypianiem na światłach.
    > Zwisa mi to czy potrafisz oglądać prognozę pogody ze zrozumieniem, jak
    > dla mnie możesz jeździć na zimówkach od sierpnia do czerwca, tyle że t
    > ty będziesz zawalidrogą bo twoje zimówki z bieżnikiem 4mm będą się
    > gorzej trzymały niż moje letnie

    Biorąc pod uwagę obowiązujące u nas ograniczenia prędkości
    nie będzie specjalnej różnicy między zimówkami a letnimi
    w miesiącach letnich. A w międzyczasie zimówki się przegrzeją
    i przestaną być zimówkami (nie dotyczy aspektu prawnego).

    > Jakbym zamiast imienia i pierwszej litery
    >>

    > no pewnie, ukrywając się za imieniem i jedną literką jest całkiem
    > inaczej :)
    > jak ci tak bardzo zależy to poświęć kilka godzin, a znajdziesz wszystkie
    > moje dane łącznie z adresem (hint: z tego co pamiętam podpisuję się pod
    > postami bardzo podobnie - od długiego czasu) - od czasu przymusowego
    > zmieniania serwerów news i programów ich obsługujących nie poświęcam
    > czasu na wypełnianie danych.

    Nie zależy mi, nie chcesz być wiarygodny i nie będę poświęcał
    swojego czasu.