    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 19 Nov 2013 09:00:06 -0800 (PST)
    Subject: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 17:08:04 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Mam poważne wątpliwości czy masz własny samochód.
    >
    > 1. Jak zacznie padać pierwszy śnieg to ile byśmy tych podatków
    >
    > nie zapłacili to nie da się tego na bieżąco sprzątać.
    >
    > 2. Idioci i optymiści na letnich doprowadzają do niepotrzebnych
    >
    > korków w tym czasie.
    >
    > 3. Kilka dni po opadach czarne i odśnieżone są główne drogi
    >
    > w miastach ale boczne i wszelakie osiedlowe będą białe do
    >
    > czasu aż się ociepli. A może ty na Florydzie eskimosie mieszkasz ?

    > Autobusem jeździsz na tę działkę. Zakładając że faktycznie
    >
    > ją masz.
    >

    > Pozdrawiam

    Ty chyba posłem jesteś albo pierdolnięty. W lato na letnich też niektórzy
    doprowadzają do korków. Twoje teza poszła się jebać. Mieszkam w śródmieściu, dużo
    ludzi tak mieszka. Wyjeżdżam z bramy i mam czarną ulicę. Jak zawaliło śniegiem po
    kolana to i na zimówkach nie dawali rady. Prawie wszyscy przesiedli się na tramwaje i
    autobusy. Przez dwa dni tłok był niemiłosierny. I teraz wyartykułuj jaki jest związek
    mojego miejsca zamieszkania z osiedlem. Chuj mnie obchodzi że ktoś wyjechać nie może
    bo cieć zaspał. Ja tam nie jeżdżę. jak ktoś mieszka w miejscu z którego bez
    specjalnych środków nie wyjedzie to niech tylko dla siebie te środki kupi. Polska to
    duży kraj. W tym samym czasie na przeciwległych granicach są różne warunki drogowe. W
    górach może być ciężko z jazdą przez całą zimę. Ale nad Bałtykiem mogą być w tym
    czasie doskonałe warunki z dodatnimi temperaturami. To ktoś z Gdańska też musi
    wyjebać kasę na opony które są mu do niczego niepotrzebne jak nie wybiera się w góry?
    Każdy niech sam oceni. Mnie niepotrzebne. Jakiś akwizytor co dzisiaj w Szczecinie a
    pojutrze w Suwałkach zimą mieć powinien. Cały czas czekam na statystyki w których
    będzie czarno na białym do ilu wypadków doszło z powodu braku sezonowego ogumienia.
    Nie ogumienia bo zimowe opony też mogą być bez bieżnika tylko że był wypadek i
    bezpośrednią przyczyną był brak opon zimowych.