  • Data: 2013-11-28 20:51:37
    Temat: Re: obowiazkowe zimowki
    Od: Piękny Marian postrach dziewic <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Problemem był brak założenia zimówek kilka tygodni temu.
    Nie. Ciężarówki jeżdżą na M+S, czyli powiedzmy na odpowiedniku
    całorocznych dla osobówek. Ja jeżdżę akurat do Skandynawii i mam
    zimówki z prawdziwego zdarzenia, w takich warunkach nie widzę różnicy
    między nimi a zwykłymi M+S, tak samo łatwo mieli się kołami na
    śliskim. Rónica jest jak się jedzie po kilku warstwach ubitego śniegu
    na który napadało następne kilkanaście centymetrów i opona ma się w co
    wgryzać, czyli w warunkach, jakie u nas raczej trudno spotkać, może
    poza górami. Na oszronionym asfalcie nie ma znaczenia czy to będą
    standardowe M+S, czy inna zimówka. Nie porównuj specyfiki jazdy
    osobówką do jazdy ciężarówką - nie te masy i ich rozkład, nie te siły,
    nie te opory.