    From: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: o2.pl skarży Telekomunikację Polską [press]
    Date: Fri, 20 Jan 2006 14:11:34 +0100

    Dnia piątek, 20 stycznia 2006 13:43, Kolichowski Robert napisał(a):

    > Ano, żeby Neozdrady ładnie działały i były tanie, to każdy musi się
    > zrzucać.
    > :-)

    Strasznie mi się podoba na World of Warcraft ostatnimi czasy przenoszenie
    raidów na późniejsze godziny, bo od 18 do 22 neostradowcy mają po 5 sekund
    pingu :] A na Polpaku tak się nie dzieje...

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | JID: v...@c...pl |